Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Nieuw seizoen Penny Dreadful in 2019

15-02-2019 12:35

Ik las laatst een bericht dat Penny Dreadful vernieuwd zou worden, nu zie ik op IMDB dat dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren. Vond dit altijd een geweldige mysterieuze serie en kijk er daarom erg naar uit. Helaas wordt de volledige cast naar verwachting vervangen, ik was zo'n fan van Eva Green! Zij kan daadwerkelijk elke rol aannemen.
Kijken jullie uit naar het nieuwe seizoen en wat zijn jullie verwachtingen?

:)

15-02-2019 22:49

Voor zo ver ik kan vinden is het een spin-off dus compleet nieuw verhaal en cast. Serie gaat City of Angels heten en speelt zich af in LA in de jaren 30.

17-02-2019 14:20

Quote
H3nDri3 - 15-02-2019 22:49
Voor zo ver ik kan vinden is het een spin-off dus compleet nieuw verhaal en cast. Serie gaat City of Angels heten en speelt zich af in LA in de jaren 30.


dat klopt idd. Productie start pas dit jaar, dus ik vrees dat je moet wachten tot ergens in 2020. Ik moet de originele serie ooit nog eens verder kijken..

16-02-2020 15:46

Waar staat dat dan?

Gevonden...
Trailer:your text here

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.