Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Waarop of waarmee kijk je series

14-06-2018 19:03

Hoi, waarmee of waarop kijken jullie series?
Ik doe dat met Ziggo on de mand, netflix, videoland, NL ziet, pathe thuis, amazon en af en toe omdat het niet anders is via een grijs kanaal

14-06-2018 23:54

Kijk altijd op televisie

15-06-2018 05:41

Kan ook @H3nDri3, maar ook op laptop, of tab of PC?

15-06-2018 11:08

Kijk ook altijd op tv, stream het daarna toe via een raspberry pi

15-06-2018 15:39

Alleen op een tv. Heb een mediaspeler waarop ik een externe HD kan aansluiten voor mijn series die ik krijg via het grijze gebied, maar voor het grootste deel kijk ik Netflix icm Chromecast.

15-06-2018 16:18

Televisie, met abo's op Netflix, Videoland, Amazon, Ziggo Movies & Series XL en NPO Start Plus. En wat ik echt niet via de legale kanalen kan kijken...tja. Maar ook dat gaat via de televisie. Ik heb een joekel van een beeldscherm ik zou niet weten waarom ik op de tablet, PC, Laptop of telefoon zou gaan kijken.

15-06-2018 19:33

Mooi, @Roeman hier ook op de Samsung Q7 75Inch, super kijken. Maar ja ik volg 12 Monkeys en nu is S4 van de week uit gekomen, maar helaas niet op één van deze, dus via de grijze kant

Soms wel via de laptop, want ja mijn vrouw/maatje heeft ook een stem, dus nu verplicht Utopia haha

18-06-2018 23:18

Mijn pc staat aangesloten op mijn tv (51 inch Full HD, helaas nog geen 4K) en op een monitor (21 inch Full HD). Ik kijk alles via Kodi en ik heb Netflix op mijn ps4 staan die ook op mijn tv aangesloten staat. Verder kijk ik via dvd's of blurays die ik ook afspeel via mijn pc en/of ps4. Hoe mensen series op een tablet of mobiele telefoon kunnen kijken zal ik nooit begrijpen. Een sitcom misschien, maar series als GOT ofzo is zonde om op zo'n klein scherm te kijken (vind ik dan).

25-06-2018 22:24

Tsja, niet iedereen heeft ruimte of geld voor een groot beeldscherm. Op m'n studentenkamertje gaat vrijwel alles daarom via de laptop.

02-07-2018 15:06

Ik doe ook alles via de laptop... die kan tenminste overal mee naartoe...
ik kijk tegenwoordig bijna alles via netflix... heb het grijze gebied achter me gelaten.. mis nu wel een heleboel echt goede series, wat me wel aan het hart gaat

03-07-2018 00:04

[quote="Houtblokje" date="02-07-2018 15:06"heb het grijze gebied achter me gelaten.. mis nu wel een heleboel echt goede series[/quote]

Ja, dat snap ik. Ik ken ook mensen die uit het grijze gebeid gestapt zijn en die kunnen de helft van wat ik kijk niet zien want het staat niet op netflix/amazon etc. of het is niet op tv of te koop. Wat ik ook altijd vervelend vind is dat bij netflix e.d. films en series ook weer verdwijnen. Zo wordt je dus afhankelijk van hun aanbod. Erg irritant.

31-08-2018 15:08

ik kijk ook via netflix en tv fox, soms kijk ik netflix op de laptop als mijn vriend wat anders wil zien

13-10-2018 00:05

ik kijk alles via de computer

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.