Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Netflix Marvel series... wat vind jij?

08-03-2018 13:25

Ik heb nu bijna alles van de netflix marvel series gezien (moet nog paar eps van The Punisher en dan JJ Seizoen 2).

Mijn top 5 is 1: Iron Fist (jaja), 2 Jessica Jones, 3 The Punisher/Daredevil (Kan niet zo goed kiezen tussendie 2), 4 Defenders en 5 Luke Cage (Echt de minste serie)

Over het algemeen kijk ik ze allemaal graag, ik vind het alleen erg jammer dat veel van de "supervillain" personages vaak niet hun special abilities en/of uiterlijk uit de comics hebben. Killgrave (Jessica Jones) draagt paarse kleding i.p.v. dat die een paarse huid heeft, Billy Russo (Punisher) veranderd (tot nu toe) niet in de misvormde Jigsaw, Cottonmouth (Luke Cage) heeft gewoon een normaal gebit en doet daar verder niet zo veel mee. etc etc.

Wat vinden jullie?

08-03-2018 20:13

Ik moet eerst zeggen dat ik punisher en defenders nog niet gezien heb, zo weinig tijd, zoveel series om te kijken. Wat betreft de comics die ken ik niet, dus ik kan daar niks over zeggen.

1. Jessica Jones
2. Daredevil
3. Luke Cage
4. Iron Fist

Iron Fist vond ik de minste van allemaal en van de verhalen die ik van andere hoor, delen die vaak mijn mening. Alles komt in die serie zo geforceerd over en de vechtscenes, zeker in de eerste stuk van het seizoen, waren om te janken. Luke Cage was ok. Daredevil staat bij mij op 2, omdat het tweede seizoen vergeleken bij de eerste tegen viel. Jessica is awesome. Ben blij dat het tweede seizoen uit komt.

13-03-2018 09:04

Ik heb met Marvel altijd het gevoel dat ze plank een beetje misslaan. Begrijp me niet verkeerd, ik vindt de serie The Punisher erg goed maar de rest van de Marvel series heeft mij niet kunnen boeien..
Marvel vind ik over het algemeen gewoon niet zo sterk in series. In films daarentegen zijn ze wel altijd goed bezig.

Doe mij maar DC Comics voor series en Marvel voor films.

11-01-2020 00:18

Ik vind de Marvel series goed over het algemeen, de DC series wat minder en vaak te ver gezocht, en plots die alle kanten op gaan,
dan verliest dat gauw mijn aandacht.

11-01-2020 17:37

Ik wordt helemaal flauw van al die superhelden, maar goed dat smaken verschillen XD

11-01-2020 19:49

Quote
GummieBear - 11-01-2020 17:37
Ik wordt helemaal flauw van al die superhelden, maar goed dat smaken verschillen XD


Ik moet eerlijk zeggen dat het mij ook een beetje begint te vervelen. Het is maar goed dat de meeste bijna stoppen, of gestopt zijn. The Flash is eigenlijk de enige waar ik nog wel met plezier naar kijk.
Wat ik wel leuk vind zijn de anti helden zoals o.a. Titans, The Umbrella Academy, The Punisher. Watchmen moet ik nog kijken.

21-01-2020 21:14

ik vind er niks aan sorry mijn ding niet en ze blijven er maar maken en ja gelukkig smaken verschillen!!!

30-01-2020 15:11

Ik wacht op Marvel series van Disney+. Daar verwacht ik toch wel wat van. Die van Netflix kunnen mij niet bekoren.

31-01-2020 07:03

Quote
GummieBear - 11-01-2020 17:37
Ik wordt helemaal flauw van al die superhelden, maar goed dat smaken verschillen XD


Same. Heb er toch een aantal een kans gegeven, maar ik vind de spanning meestal ver te zoeken (misschien moet ik het daar ook gewoon niet voor kijken). Plot-armor is toch wel iets waar je niet omheen kan.
Heb echter wel genoten van The Punisher, maar die heb ik vooral gekeken omdat ik Jon Bernthal gewoon cool vind.

10-03-2020 00:50

Heb tot nog toe alleen de eerste twee seizoenen van Daredevil gezien en het eerste seizoen van Jessica Jones. Tijd om de draad weer op te pakken met het eerste seizoen van Luke Cage. Ik wil ze wel in de juiste volgorde zien namelijk.

16-10-2020 22:59

Quote
GummieBear - 11-01-2020 17:37
Ik wordt helemaal flauw van al die superhelden, maar goed dat smaken verschillen XD

Ik vind er ook niks aan, zelfs kinderachtig al die verfilmde stripverhalen!

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.