Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Voor wie zou jij een uitzondering maken ?

12-10-2017 16:09

Als overtuigd lesbienne moet ik toegeven dat er zo heel af en toe iemand in een serie opduikt waarbij ik dan denk.....
" tjonge....daar zou ik misschien toch wel eens "een beschuitje" mee willen eten :) "
Zo heb ik dat bijvoorbeeld bij Jeffrey Dean Morgan ( van oa Grey's Anatomy,The walking dead, Supernatural en The good wife)
Als je dit onderwerp nou niet al te serieus neemt, kun je dan iemand bedenken voor wie jij ( in een ander leven) een uitzondering zou maken ?
Daar ben ik wel benieuwd naar..... wie durft...

12-10-2017 17:26

Als overtuigd hetero zou ik geen man kunnen opnoemen waarmee ik "een beschuitje" mee zou willen eten :) Tenminste ik neem aan dat dat de bedoeling is van dit topic?

Actrices zijn er teveel om op te noemen waarmee ik wel een ontbijtje mee wil nuttigen ;)

12-10-2017 18:02

Als overtuigd hetero zou ik wel een beschuitje willen eten met Angelina Jolie (zoals ze was in Tomb Raider).

Dat is de eerste die ik zo kan noemen, moet nog even nadenken over de rest ;-)

12-10-2017 19:30

[quote="Roeman" date="12-10-2017 18:02"]Als overtuigd hetero zou ik wel een beschuitje willen eten met Angelina Jolie (zoals ze was in Tomb Raider).

Jaaaa... dat zou ik ook wel willen... maar daar ga ik natuurlijk zelf wel mee "off topic"....:)
Tof dat je iemand kon bedenken !

12-10-2017 23:02

Haha, niets tof het was een prachtige vrouw. Heb je haar wel eens gezien in Maleficent. Wow je zou daar direct een beschuitje mee willen eten net als met Halle Berry en Famke Janssen. Voor die drie vrouwen heb ik wel een paar weekjes ruzie met mijn man over ;-)

Als jij trouwens Jeffrey Dean Morgan wel ziet zitten, hoe zie jij Hugh Jackman?

14-10-2017 09:57

uh... Wolverine ? nee. sorry... teveel haar :) :)

14-10-2017 10:24

Haha.... ;-)

29-11-2017 18:29

Ik hou niet van beschuit :(

29-11-2017 20:15

English Breakfast dan?

15-12-2017 16:30

Als je overtuigd lesbienne bent wil je met geen enkele man een beschuitje eten!
Als dat wel zo is ben je dus bi ;-)

29-12-2017 09:55

me too 100% lesbienne, maar soms is een karakter zo aantrekkelijk, ongeacht man of vrouw...ik had het bij Dr. Troy van Nip/Tuck...geweldige serie trouwens..

04-01-2018 12:15

Als overtuigd hetero zou ik wel een beschuitje willen eten met... Emmy Rossum van Shameless US, Emilia Clarke van Game of Thrones en Caitriona Bafle van Outlander, Tatiana Maslany van Orphan Black en Minka Kelly van Parenthood. Aiiii dat zijn er best veel.. Jammer dat ik dit niet anoniem kan plaatsen. Ideetje Lange? :p

04-01-2018 12:47

Hahaha... lijkt me niks om je voor te schamen hoor ! Je noemt daar dan ook wel de namen van een paar zeer goed gelukte vrouwen ! En ach, misschien heeft HerelsTom ook wel een beetje gelijk en zijn we ( in een ander leven) wellicht allemaal een beetje bi.... Als je verder durft te kijken dan je neus lang is , tenminste..... :)

04-01-2018 12:52

Haha wellicht wel ja! ;)

20-05-2018 11:49

Olinsky van Chicago PD..vraag me niet waarom maar reuze sexy...eet ik een hele rol mee....

27-06-2022 17:06

Als hetero vrouw zou ik wel eens een beschuitje willen eten met de mannelijke personage Hawkeye.(hij is zo cute)

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.