Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Series gezocht

18-03-2017 09:23

Hoi allemaal,

Aabgezien ik al best veel series heb gekeken wat ik allemaal op hun eigen manier leuk vind ben ik op zoek naar nieuwe series bij sommige heb ik een vraag teken gezet omdat ik niet weet of het wat is!? Sorry voor de lange lijst ;-)
Alvast bedankt

*Atlantis ?
*Awkward
*Beauty and the beast
*Big litle lies ?
*Body of proof
*Camelot ?
*Charmed
*Chicago fire ?
*Drop dead diva
*Fulle (R) house
*Game of thrones ? Ik heb 1 aflevering gezien
*Gilmore girls
*Grimm
*Hart of dixie
*Hollywood heights
*Jane the virgin
*Legend of the seeker
*Lying game
*Merlin
*Misteresses
*Once upon a time
*Orange is the new black
*Pretty litle liars
*Quantico
*Riverdale ?
*Revenge
*Star crossed ?
*Supernatural
*Teen wolf
*The 100 ?
*The blacklist
*The pillars of the earth ?
*The secret circle
*The shannara chronicles
*The tomorrow people ?
*The vampire daries
*True blood ?
*Unforgettable
*Witches of east end
*Wyonna earp
*Younger

18-03-2017 17:27

Ik kan je Game of Thrones zeker aanraden, superserie! Ook The 100 vind ik een hele goede.

18-03-2017 20:24

star-crossed, atlantis en the tomorrow people zijn best aardige series, alleen zijn ze te vroeg stopgezet, dus een open einde...

The 100, Game of Thrones, Pillars of the Earth, Chicago Fire en True Blood zou ik persoonlijk aanraden. Camelot vond ik maar zwak.

20-03-2017 19:52

Om eerlijk te zijn zal ik alleen Games of Thrones aanraden van de lijst. Het eerste seizoen mag wat moeilijker zijn om in te komen, maar het is het waard. Van de andere die ik tevens gezien heb ben ik nu niet zo een fan of vind ik wel ok maar niet om aan te raden als een topper.

The 100 is leuk voor één a twee seizoenen, maar daarna wordt het een beetje alles van hetzelfde en dus best wel langdradig voor mij persoonlijk.

20-03-2017 23:53

The 100 kan ik je aanraden!
Game of Thrones vond ik ook wel aardig.

24-03-2017 12:36

Van je lijstje heb ik er een hoop gezien. The secret circle vond ik een leuke serie, helaas blijft het bij 1 seizoen daarna is die gecanceld. Hetzelfde voor witches of east end die is na 2 seizoen gecanceld. Het was voor mij een nieuwe vorm van Charmed, alleen vond ik Charmed vele malen beter. Charmed wordt pas wel interessanter vanaf seizoen 4. Ik vindt de eerste drie seizoenen teveel op elkaar lijken maar de serie is zeker de moeite waard. Pretty little liars is een heel leuk concept, alleen hadden ze er een paar seizoen eerder mee mogen stoppen, Riverdale kijk ik sinds kort en kan na de 7 afleveringen nog niet goed een oordeel geven of ik het wat vindt. Gilmore girls is een golden oldie en zeer vermakelijk om te kijken als je even zin hebt in iets luchtigs ( Jane the virgin kan ik hier aan toevoegen). Zoals vele al zeggen is game of thrones ook wel een aanrader om te kijken.

24-03-2017 12:41

Oeps, drukte per ongeluk op opslaan maar was nog niet klaar :)
Chicago fire ben ik momenteel aan het kijken, hele leuke serie1 Ik zou dan wel gelijk alle chicago series toevoegen dus chicago PD, Med en justice. Over de overige series kan ik nog niet oordelen die moet ik zelf ook nog eerst bekijken :)
Grimm is ook een leuke serie maar wel een serie waar je eerst even in moet komen maar aan je lijstje te zien hou je wel van fantasie. True blood heb ik zelf alleen de eerste 3 afleveringen gezien, kon er maar niet inkomen en ik irriteerde me mateloos aan het truckersaccent!
Ik hoop dat je hiermee vooruit kan, je lijst is erg leuk. Ik denk dat je je wel zult vermaken :) veel plezier!

13-09-2017 15:30

riverdale moet je zeker kijken!
seizoen 2 is in oktober op netflix te zien.

24-09-2017 12:31

Leuke lijst! Aanraders zijn :Charmed, klassieker en als je van t genre houd is dit wel een van de toppers. Grimm, alhoewel ik wel 3 pogingen nodig had, soms valt de serie niet goed en dan moet je m even laten liggen maar uiteindelijk alles gezien en een serie origineel in zijn genre. Hart of Dixie, heerlijke romantische serie. Niet te romantisch en eindigt netjes.
The Blacklist...tja...het ene seizoen is wat beter dan de andere maar ik vind het een serie die je gezien moet hebben. In ieder geval 1 seizoen.
Verder staan er nog meer goede op hoor maar ik overlaad je niet met een bult aan info

Legend of the seeker, niet aan beginnen..lijkt niet op boekenserie en stopt abrupt.
Unforgetable is een leuke serie maar als je niet van elke aflevering dezelfde riedel houd zou ik deze schrappen.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.