Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

nieuwe serie gezocht?

21-12-2015 20:15

Hey, ik ben op zoek naar een leuke nieuwe serie om te gaan kijken.
Ik heb al heel veel series gekeken ik hou vooral van Sci-Fi series dus dingen die niet echt kunnen bvb vampiers, weerwolfen, heksen en ga maar door.
Ik ben daarom ook enorme fan van the vampire diaries.

De series die ik al heb gekeken en die ik heel leuk vond zijn :
The vampire diaries
Teen wolf
The originals
Pretty little liars (dit soort series vind ik ook heel leuk)
Reign (iets heel anders een niet zo bekende serie die afspeelt in de middeleeuwen vrij nieuwe serie maar zeker een aanrader)

Ik heb ook Gossipgirl, The walking dead, lost gekeken maar daar ben ik bij afgehaakt omdat het me ging vervelen en bij ahs omdat het me te gruwelijk werd.

Ik hoop dat jullie mij hier bij kunnen helpen want ik begin me behoorlijk te vervelen als ik geen serie kan kijken.

21-12-2015 22:50

Voor het bovennatuurlijke:

Supernatural
Sleepy Hollow
True Blood
Haven
Merlin
Izombie
Sense8
Jessica Jones

In de lijn van Reign en Pretty Little Liars:

Outlander
Revenge

22-12-2015 09:18

Supernatural
Once upon a time
Grimm
Heroes
Beauty and the beast
The Secret cirlce
Legend of the Seeker
Merlin
Charmed
Game of Thrones

Hoop dat je hier wat aan hebt ik heb ze allemaal gekeken of ben er mee bezig en ik vind het echt leuk en aangezien ik ook van The vampire daries, Teen Wolf & Pretty Little liars hou denk ik dat je dit ook leuk vind.

Welke serie bedoel je eigenlijk met "ahs" ?

30-12-2015 09:38

Hoi
Als je van Reign houdt dan de volgende suggesties
Poldark,
Outlander
Als je van horror houdt
Penny dreadfull
Salem
The Strain
Fear the Walking Dead
En voor nog meer goede series klik je maar op mijn profiel
Misschien zit er wat voor je bij
Veel kijkgenot in het volgend jaar

31-12-2015 09:48

Hoi,
Kijk ook maar eens naar expanse!

03-01-2016 11:21

Vanaf morgen bij SBS 6 de serie Zoo.......begint gelijk met een dubbele aflevering. Het dierenrijk komt in opstand tegen de mensheid

04-01-2016 13:50

Wat Sannie ook aangeeft: The secret circle, dit is echt een topper!
Wat leuk trouwens dat je echt van hetzelfde genre houdt als mij haha! De volgende series vind ik ook aanraders:
- The 100
- Terra Nova
- The Following (Hier moet je wel een sterke maag voor hebben maar de verhaallijn is echt zo vet!)
- Orphan Black

09-01-2016 18:58

Misschien ook een idee is: Angel en Buffy the vampire slayer, lekker veel afleveringen, kun je even voorruit...

24-03-2017 12:56

the ghost whisperer en charmed zou ik nog toevoegen :)

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.