Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Nieuwe serie gezocht

05-11-2015 23:18

Hoi allemaal!

Ik ben nog niet zo heel lang lid maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met nieuwe serie(s)! Series die ik gezien heb en ook écht geweldig vond zijn:
- The 100 » Net de laatste aflevering van seizoen 2 gezien en WAUW!
- The following
- The secret circle
- The vampire diaries & the walking dead volg ik wekelijks
- Pretty little liars
- Teen wolf
- Under the dome
- Orphan Black
- Prison Break

Series die ik wel oké vond:
- Homeland
- The blacklist

Series waarbij ik afgehaakt ben:
- Bitten, Breaking Bad, Dexter, Heroes, Misfits, True Blood, Jericho, Lost, Suits

Euhm ja ik hou vooral van 'dit kan nooit in het echt' serie's haha en ik hou ook wel van vampieren/heksen/zombies/wolven etc. Aliëns is mij dan wel weer té nep en wat ik echt niet leuk vind zijn series zoals Gossip Girl e.d. Ik vergeet vast nog heel veel series die ik gezien heb maar daar kom ik nu eventjes niet op :)

06-11-2015 09:14

Hallo Stephanie,

Welkom op MijnSerie.

Misschien is Supernatural, Haven, Sleepy Hollow, The Originals en Grimm ook wel wat voor jou. Series met dingen die in het echt niet kunnen, zoals jij zegt.

Hele fijne dag
Groetjes
Mandy

06-11-2015 13:00

Dankjewel! The Originals heb ik ook al gezien. Die was ik o.a. nog vergeten haha. Ik kwam gisteren ook The tomorrow people (US) tegen, is dat wat?

06-11-2015 13:58

Over The Tomorrow People (US) kan ik je helaas niet vertellen, die volg ik zelf niet.

06-11-2015 19:13

Ik raad net zoals Roeman je aan om Grimm, Haven te kijken. Ook is Fringe misschien een idee en Eureka...Maar die laatste 2 zijn meer wetenschappelijk .... maar wel een aanrader hoor! Wat oudere series zijn misschien ook nog wel leuk zoals Buffy, Charmed en Angel...

06-11-2015 20:05

Tsjah, als je van zombies houdt, kan ik niks anders aanraden dan 'The Walking Dead', aangezien het nog niet stond je in je lijst.

06-11-2015 20:15

Ik heb 4 afleveringen van The tomorrow people gezien maar het houdt nog niet echt mijn aandacht vast. Misschien moet ik daar even doorheen? Al houd ik daar niet echt van, ik vind het fijn als een serie mij meteen vanaf aflevering 1 boeit. Dat ik meteen op het puntje van mijn stoel zit haha.

Supernatural zie ik inderdaad ook vaak voorbij komen. Maar komen daar aliëns of andere rare robotdingen in voor? Want dat vind ik dus weer te ver gezocht.. Grimm doet mij denken aan de sprookjes van Grimm haha dat vind ik dan weer niet zo leuk, het hele fantasy maar misschien zit ik er wel helemaal naast hoor. Ik zal hem eens opzoeken, evenals Haven en Fringe! En kennen jullie Daredevil? Is dat leuk?

ThomasNL92: TWD volg ik wekelijks, die staat achter The vampire diaries ;) Maar toch bedankt hoor!

06-11-2015 21:58

Ik denk dat het maar tijd wordt voor een bril haha :)

06-11-2015 22:22

In Supernatural komt geen 1 buitenaards wezen of robots voor, daarvoor moet je bij Doctor Who zijn. Supernatural gaat over de hel en hemel en alle figuren die daaruit kunnen komen, dus monsters, vampiers, engelen, Lucifer, weerwolven, heksen, demonen, de dood, grim reapers en alles wat er onder een steen vandaan kan komen kruipen. Kortom bovennatuurlijk +. O, ja en uiteraard Sam en Dean (vooral Dean in mijn geval).

Wat betreft Grimm, het eerste seizoen is idd wat fantasy-achtig, maar het tweede en daarop volgende seizoenen wordt het steeds donkerder en meer bovennatuurlijkachtig incl. heksen en Warlocks, weerwolven en andere gespuis.

Haven is leuk, Fringe is een soort nieuwe X Files en Daredevil is een superheld.

06-11-2015 22:53

ThomasNL92: Hahaha!

Roeman: Dat klinkt wel goed! Ik dacht dat Supernatural met aliens was maar ik ga hem zeker onthouden! Zijn al wel veel seizoenen van dus dan kan ik wel even door :D Grimm lijkt mij wel heel vet! Ik heb begin van de avond even de trailer bekeken en hij js inderdaad heel anders dan ik verwacht had. Ik had echt het 'once upon a time' idee.

Dusss ik bekijk het morgen even want ik volg altijd 1 serie, buiten de series die ik wekelijks volg, omdat ik ze anders door elkaar haal haha

07-11-2015 20:55

The Tomorrow People (US) was fantastisch! MAAR het eindigt met een gigantische cliffhanger en vervolgens is het gecanceld. Dus je moet zelf afwegen of je er dan wel aan wilt beginnen.

08-11-2015 11:14

Ow ja echt? Ik zag inderdaad wel dat het stopt na één seizoen, ik ben nu bij aflevering 4 of 5 maar het boeide mij nog niet echt dus ik kijk nu Grimm :) Erg leuk maar wel wennen, het is totaal iets anders dan wat ik 'gewend' bent maar wel heel leuk! Wellicht ga ik later verder met The Tomorrow People.

09-11-2015 12:45

Misschien zijn de volgende wel leuk voor je
Witches of East End (na 2e seizoen gecanceld)
Salem
misschien Penny Dreadful..

09-11-2015 15:06

Terra Nova is ook een typisch gevalletje 'dit zal nooit gebeuren'. Ik zag hem zo snel niet op je lijstje staan, haha. Hij is geweldig en ook écht heel mooi. Het enige nadeel is dat de serie na één seizoen gecanceld is, aangezien hij te duur werd om te maken. Het einde is daardoor niet zo geweldig.

13-11-2015 15:45

Weer even een update :)
Ik ben nu 3 series aan het volgen haha lekker chaotisch maar ik volg nu Grimm, Supernatural en Terra Nova maar daar ben ik bijna klaar mee omdat het maar één seizoen heeft met 'maar' 12 afleveringen, vind hem wel heel leuk! Ik ben ook wel benieuwd naar Arrow en Game Of Thrones omdat ik daar hele goede verhalen over hoor..

02-12-2015 13:56

Update :)
Ik heb echt schandelig veel gekeken de laatste weken haha maar ik heb Terra Nova afgekeken. Grimm en Supernatural ben ik niet verder mee gegaan omdat ik het niet zo leuk meer vond. Al wil ik Supernatural zeker nog een keer weer gaan oppakken! Beauty and the beast heb ik afgekeken. En nu ben ik weer zoekende haha

04-12-2015 14:21

Als je van "over the top"series houdt, kijk dan eens naar Banshee. Wel kneiterhard, maar heel goed. Jammer dat je True Blood niet verder hebt gekeken, die wordt na het eerste seizoen een stuk beter (met heksen, weerwolven en meer van dat soort wezens). Game of Thrones is ook een geweldige serie. Je hebt wel even tijd nodig om erin te komen. Na vier afleveringen wil je alleen maar meer.

04-12-2015 18:38

Je kijkt bijna de series die ik kijk :p

Misschien is Awkward wat voor je als je van Teen wolf houd :)

08-12-2015 17:42

Wat jammer dat je gestopt bent met Supernatural, en dat het een serie is die je niet zo beviel. Ik hoop - als fan - natuurlijk dat je hem ooit nog eens af gaat zien, haha. Maar goed, iedereen heeft natuurlijk recht op een eigen mening. ^^ Ik ga in ieder geval mijn hersens weer laten kraken voor je. Zodra ik nog een serie weet, zal ik hem doorgeven!

13-06-2016 19:50

UP :)
Ik ben nog steeds op zoek naar een serie met het 'Wauw' gevoel.

Supernatural wil ik weer gaan oppakken maar ik heb geen idee waar ik gebleven was, dan zou je zeggen 'Begin gewoon weer bij het begin' maar dat kan ik dus niet omdat ik dan weet dat ik het al gezien heb :p Anyway..ondertussen heb ik Helix ook gezien, seizoen 1 vond ik top, seizoen 2 niet. Orange is the new black hoorde ik zoveel goede verhalen over maar ik vind het niet echt wat. Daredevil twijfel ik over: een paar afleveringen gezien maar het ik-wil-verder-kijken-want-het-is-zo-spannend gevoel ontbreekt en dat geldt eigenlijk ook voor Blindspot, hij begon heel sterk maar na zo'n 12 afleveringen vond ik hem echt minder worden..

Oja X-Files ben ik heel benieuwd naar maar omdat dit al een vrije oude serie is staat het mij een beetje tegen op de één of andere manier..

15-06-2016 20:41

ik kijk zo goed als bijna alle amerikaans tv series ook nog wat niet amerikaanse dus zou zeggen er is nog goed te zien :d

22-08-2016 20:26

Ik weet niet of je deze al hebt gezien, maar waarom probeer je niet 'Once Upon A Time'? 'Lost Girl' vond ik zelf ook super.

17-09-2016 22:59

1

17-09-2016 22:59

1

17-09-2016 23:00

12 monkeys
goede serie 2 seizoenen en derde seizoen in de maak.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.