Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

spoiler game of thrones jon snow wie weet het

15-06-2015 18:12

beste mensen wil je niet weten wat er gebeurd lees dan niet de reacties.
ik wil gewoon weten of jon snow het overleeft.

dus wie kan mij hier iets over vertellen, heb het internet al af gezocht maar kon niks vinden.
de rest hoef ik niet te weten


Maar kan toch niet zijn de personages die ik telkens het meeste alles gun alleen maar dood gaan.

16-06-2015 06:39

Volgens de acteur zelf komt hij niet meer terug.

16-06-2015 13:02

Het is nog niet duidelijk of hij het zal overleven. Jon Snows verhaallijn is in de televisieserie helemaal bij met de boeken, en het einde is hetzelfde. We zullen pas meer weten als er een nieuw boek verschijnt of als het zesde seizoen uitkomt. Ik weet trouwens niet zeker of de acteur de waarheid spreekt. De volgende dingen zijn volgens mij mogelijk:

- Hij is echt dood
- Hij wordt door Melisandre weer tot leven gewekt. (In de boeken bleef Melisandre achter bij de Muur. Het is wel heel toevallig dat zij in de serie terugkeert op het moment dat Jon wordt neergestoken.)
- Jon blijkt ook een Warg te zijn en zijn geest verplaatst zich in het lichaam van zijn wolf Ghost (net zoals de Wildling Orell deed met de adelaar)

16-06-2015 17:08

laten we optie 2 maar hopen

17-06-2015 10:04

Het ligt er echt aan of ze de verhaallijn uit de boeken gaan volgen. Zoals tweemaalh al aangeeft, het is wel heel toevallig dat Melisandre in de serie terugkeert op het moment dat Jon wordt neergestoken.
Het is eerder in de boeken voorgekomen dat iemand weer tot leven is gebracht.. *kuch* Lady Stoneheart *kuch* (ik snap nog steeds niet waarom deze karakter niet in de serie voor komt).
Het weer tot leven brengen zal waarschijnlijk op een andere manier gebeuren maar het is dus wel degelijk een mogelijkheid.

Ik denk ook niet dat George R.R. Martin het toestaat dat Jon Snow overlijd, daar is de karakter in de boeken veel te belangrijk voor. ;)

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.