Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

serie,s flash, arrow,Gotham Daredevil etc etc

08-06-2015 10:16

Hoi allemaal,

ik volg best wel wat serie,s en wou het één en ander over deze serie,s kwijt.

Als we het hebben over flash,daredevil, Gotham en arrow.
Dan is dardevil het beste gemaakt van het eind tot begin een goede en heldere opbouw.
Gotham is een hele leuke serie om te kijken als je van oude strips houd want dat is het verhaal ik heb de strips nog thuis liggen en er zijn echt heel veel overeenkomsten. De personage,s zijn hard en goed geacteerd.
the flash is misschien niet met de nieuwste technieken gefilmd maar het verhaal is wel sterk.Arrow is een leuke serie mist ze niet de flashbacks door je stot heen douwen.
Wat ik opmerkelijk vond is dat Wilson slade mirakurru heeft gebruikt en dus heel sterk is toch? maar malcom merlyn heeft dat niet toch? Als je de serie goed volgt dat is malcom nog steeds sterker dan arrow maar arrow weet de mirakurru bij slade wilson te reverse. wilson slade was al sterker zonder dat spul maar nu rammelt the arrow heb gewoon in elkaar en ik vind de hoeveelheid goede en slechte boeven niet leuk er zijn te veel personage,s die eigenlijk niet veel toevoegen want het zijn maar mensen en geen superhelden zoals the flash, daredevil.

Het grappige van arrow en the flash is dat ze elkaar tegen komen. In de flash heeft barry het best vaak over starling city. Wel zag ik een grote fout in the arrow.

the flash doet namelijk onderzoek naar zijn killer van zijn moeder waardoor hij een bord met allemaal aanwijzingen heeft gemaakt maar dit heeft hij gedaan in het verloop van serie 1 naar 2.

Als je dan arrow kijkt waar ze weer het stukje barry door de bliksem word geraakt dan als barry bijkomt heeft hij dat bord al helemaal vol hangen en dat kan helemaal niet omdat hij toen nog niet zoveel info had en dat zelf toen nog moest opstarten. Dat is een enorme fout en jammer want ik stoorde me er heel erg aan.

Zelfs de personage,s van gotham zijn minder menselijk.

Ik zat in arrow te wachten dat oliver zelf de mirakurri=u zou nemen om eindelijk eens een echte superheld te worden want hij is niet extreem goed in vechten of iet anders hij kan alleen goed schieten.

Game of thrones, is daar nog wat aan toe te voegen? ja dat het soms wel heel saai is, te veel verdieping in zaken die me toch al niet bij bleven..

person of interrest. is gewoon steeds beter aan het worden.

Salem, vind ik wel leuk ik zou nu alleen wel eens willen weten hoe sterk mvr syblin nu eigenlijk is of gaat worden.

Pennydreadfull, is gewoon keihard.

the 100 wauw is een soort van mazerunner verhaal maar dan heel lang echt wel leuk om te volgen.

the following ja dat is me wat telkens als ik denk dit was dan wel een hoogtepunt gaat het toch nog meer pieken ik vind het een hele fijne serie om te volgen.

better call sally is leuk ik had er meer van verwacht maar ik heb wel het gevoel dat het nog moet komen allemaal.

mr robot net eerste deel gekeken en ik ben er meteen helemaal verslaafd aan ik wil meer dan kan ik wat meer erover vertellen maar wat ik heb gezien is kei hard.

10-10-2015 10:20

Oliver Queen gaat geen superkrachten krijgen.
De green arrow staat er om bekend te zijn geen superkrachten te hebben.
Die grote fout is niet echt een fout.
Barry is al zijn hele leven op zoek naar de moordenaar van zijn moeder, geen wonder dat hij wat bewijs heeft.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.