Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Trakt en Totaal gezien

24-03-2015 12:21

Hoi Ik gebruik sinds kort de koppeling met Trakt en de afleveringen worden precies goed afgevinkt maar nu hoef ik nu maar twee afleveringen te kijken van een serie en mijn percentage van serie gezien staat nog op 66% terwijl dit percentage echt wel in de 90% moet zijn, Zit hier nog een bug in?

24-03-2015 13:21

Er zat inderdaad een bug in. De totale serietijd werd niet opnieuw berekend. Ook heb ik de events toegevoegd zodat de laatste gebeurtenissen ook worden bijgewerkt. Om het percentage voor nu goed te krijgen zal je de aflevering uit moeten vinken en syncen met Trakt of de aflevering weer aanvinken.(als je synchroniseert met Trakt blijft de datum goed van wanneer je de aflevering hebt gezien).

Het percentage zal automatische worden aangepast zodra je weer nieuwe afleveringen hebt gezien van die serie. Excuses voor het ongemak en bedankt voor het melden.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.