Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Steeds opnieuw inloggen

08-03-2015 15:42

Beste lezer,

Op mijn iPad moet ik als deze uit is geweest sinds kort steeds opnieuw inloggen. Dat was eerst niet zo. Kan dit anders? Daarnaast moet ik na het inloggen steeds opnieuw aangeven dat ik de website versie wil zien, mijn overige profiel instellingen blijven wel bewaard.

Groetjes
Leoni

06-04-2015 11:28

Ik heb dit probleem nog steeds, ben ik de enige? Is er iets aan te doen?

06-04-2015 14:23

Hoi Leonie,

Ik heb er nog niet eerder van gehoord en zelf heb ik op mijn pc en tablet er geen last van.

Heb net eventjes gekeken maar je profiel instellingen lijken wel goed te staan. Heb je dit nog steeds?

12-04-2015 10:21

Heb hier ook last van, op 2 verschillene pc's, heel irritant (login via facebook)

13-04-2015 11:38

Met login via Facebook is het (op moment) niet mogelijk om een cookie te plaatsen. Omdat de check via Facebook loopt en ook de optie om ingelogd te blijven hoort bij het formulier. Ik ga dit op de todo lijst zetten.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.