Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Profiel pagina

15-01-2015 16:51

MijnSerie is druk bezig om een nieuwe profiel pagina te ontwikkelen. Sommige van jullie hebben mee gedaan aan een onderzoek van onze stagiair Raymond (waarvoor natuurlijk veel dank!). De profiel pagina is nog niet klaar maar er is al wel een aardig begin. Deze wil ik jullie alvast tonen. De screenshot heb ik net gemaakt en bevat mijn eigen profiel.

Screenshot profiel pagina:
http://www.brinked.nl/_uploads/2015-01-15_1644.png

Graag wil ik weten wat jullie er van vinden. Heb je op of aanmerken, suggesties, laat weten!

Groetjes!

15-01-2015 16:54

Cool cool cool cool cool cool!

15-01-2015 16:58

Ziet er goed uit, Jos. Een foto van een favoriet karakter is ook nice. En de foto bovenaan het scherm van een serie als achtergrond is ook tof. Netjes allemaal. Is er ook een foto van de rest van de widgets op het profiel?

15-01-2015 17:12

Er is nog geen foto, kan ik morgen wel even maken. Maar andere widgets zijn:
- Laatst bekeken afleveringen
- Serie top 10
- Statistieken (alleen voor Fans)
- Vrienden
- Behaalde badges
- Lijsten
- Laatste gebeurtenissen
- Totaal gegeven cijfers (alleen voor fans en op je eigen profiel)
- Quiz higscores

15-01-2015 18:47

Ja! Ziet er heel goed uit! :D
Netjes gedaan!

16-01-2015 08:50

Hier de hele pagina:
http://www.brinked.nl/_uploads/2015-01-16_0849.png

16-01-2015 09:51

Ja, dit ziet er heel mooi uit. Ik dacht misschien wordt het te druk op de pagina, maar de widgets zijn gewoon heel tof. De foto's bij veel van de functies springen er zeker goed uit. De laatste bekeken afleveringen widget ziet er ooo goed uit. De totaal gegeven cijfers widget is ook tof, zo zie je snel wat voor soort kijker iemand is. Tof!

16-01-2015 13:36

Gaaf dat die volgorde van series (bovenste gedeelte) ook de volgorde van laatst bekeken is. En die banner van Vikings is echt gaaf. Ik ga bij mij die van Spartacus doen!
Persoonlijk had ik die top10 zonder plaatje willen zien (zoals het vroeger was). Het zijn nu namelijk best veel plaatjes over de hele pagina gezien. Wanneer zal dit worden ingebouwd?

16-01-2015 13:59

Bedankt voor de leuke reacties :)

De top 10 heeft nog wel een mouse over, zoals hier te zien is:
http://www.brinked.nl/_uploads/2015-01-16_1357.png

Het is bijna klaar, dan moet het nog getest worden. Ik verwacht dat het begin volgende week klaar is, dan naar de test omgeving en dan zal het die die maandag (26e) of dinsdag (27e) online komen te staan.

18-01-2015 19:54

Damn, gaat weer lekker Lange. Ziet er vet uit!!

Kan je, net zoals op je homepagina, zelf ook aangeven waar je wat wil hebben staan? Dat zou ook een zieke feature zijn.

18-01-2015 20:08

Ziet er goed uit :)

19-01-2015 08:55

Bedankt voor de leuke reacties! Maakt mijn werk nog leuker :)

@Dubs3p, het is niet mogelijk om zelf je profiel pagina in te delen. Dit omdat je niet de enige bent die er na kijkt (wat wel zo is op de homepage). Het zal dan te ingewikkeld worden voor veel gebruikers. Er zitten natuurlijk wel Fan functies in, net zoals nu al het geval is ;)

19-01-2015 12:22

Daar heb je een goed punt.
Ik kan niet wachten wanneer het online komt! Ziet er veelbelovend uit. Kan je daarna weer verder met de rest van je to-do list ;)

20-01-2015 13:40

Ik vind de plaatjes wel heel groot van de series. En jammer dat de acteurs niet apart vermeld staan.
Kan ik ook gelijk een foutje melden? Mijn persoonlijke banner (Spartacus) is maar voor de helft zichtbaar. Dit is bij meerdere series het geval. Ook Vikings krijg ik niet zo als hierboven in het voorbeeld.

20-01-2015 14:06

Ben nog bezig met een nieuwsbericht maar de platen kunnen inderdaad niet helemaal in beeld komen. Wel is het mogelijk om ze te verslepen zodat je ze zelf kan positioneren, zoals ik hierboven ook heb gedaan.

20-01-2015 14:10

Ziet er mooi uit, alleen stem op karakter zou van mij wel weg mogen aangezien ik dat toch bijna nooit doe en het nu veel plaats in beslag neemt.

20-01-2015 17:28

Ah nu zie ik dat je het kan verschuiven. Thanks Lange

26-01-2015 21:41

@ Lange

Ik denk dat dit een bug is. Op het profiel staat 'totaal gegeven cijfers' en daar zie ik bij mezelf dit:

9,5 --> 10
8,5 --> 8
7,5 --> 8
6,5 --> 6
5,5 --> 6

Waarom worden sommige naar boven afgerond en andere naar beneden?

Misschien idee om ,7+, 8+, 9+ etc van te maken?

26-01-2015 21:48

Nog een idee! :)

Bij het bekijken van andere profielen kom ik leuke covers tegen maar weet ik niet altijd van welke serie dat is. Zou het handig zijn om bijvoorbeeld linksboven op de cover de naam van de serie weer te geven?

26-01-2015 22:49

Ik vind die covers zonder tekst eigenlijk wel mooi, er staat al behoorlijk wat info van de gebruiker. Misschien is het mogelijk om als je de muis erover beweegt dat er een soort pop-up tekstbalkje komt, net zoals bij de serie-covers lager op de pagina.

27-01-2015 11:02

Van mij mag het stukje met informatie hoeveel tijd je hebt besteed aan het kijken van series wel kleiner. Nu neemt het aardig wat ruimte in beslag van de banner.

Weg mag uiteraard ook. Deze informatie kan je eventueel ook nog kwijt bij het statistieken stukje.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.