Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Notificatie op nieuwe serie

30-12-2014 01:50

Ik heb hier al over gemaild naar de redactie, maar ben erg benieuwd naar jullie mening. Graag zou ik een notificatie ontvangen zodra er een nieuwe serie begint. Ik kijk erg veel series, maar kan nergens (ook niet bij de concurrent) een functie vinden voor een notificatie van een nieuwe serie, die mij erg handig lijkt.

30-12-2014 13:26

Hoi smika,

Om van nieuwe series op de hoogte te blijven kun je het volgende doen:

- Bij nieuwsberichten abonneren op nieuwsberichten over nieuwe series. Zodra een nieuwe serie besteld is komt het vaak onder dat label onder nieuws terecht. Dat is de plek waar je al in een vroeg stadium kunt horen over nieuwe series die eraan komen.Onder ditzelfde label komen vaak ook nieuwsberichten online met een verzameling aan nieuwe series die in dat seizoen van start zullen gaan. Je kunt je hierop abonneren als je op profiel wijzigen/bewerken klikt.
http://i.imgur.com/cAwjEC4.jpg

- Als je een fan account hebt kun je tot 30 dagen vooruitkijken dankzij een lijst met series die binnenkort (weer) beginnen). Maar volgens mij kun je sowieso op de homepage de eerstvolgende (weer) beginnende series zien.
http://i.imgur.com/9KWlmjs.jpg

- Zodra je een nieuwe serie hebt ontdekt (bijvoorbeeld Odyssey dat in april 2015 begint), kun je op de profielpagina van de serie op 'Hou me op de hoogte' klikken en aangeven dat je op de hoogte wilt worden gehouden wanneer de serie begint.

30-12-2014 15:31

Bedankt voor de duidelijke uitleg. Heb nu alles ingesteld. Ik ben nog geen "fan", maar ben wel van plan dit te worden.

31-12-2014 12:16

Super! Ik ben blij dat ik kon helpen :). Fijne jaarwisseling!

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.