Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Beste en slechtste serie 2014

23-11-2014 01:15

Hey Jos,

De verkiezing zit er weer aan te komen. Ik vraag mij af hoe de procedure dit jaar is. Vorige jaren kon je op vijf series stemmen. Maar, is dat niet veels te veel? Als je het hebt over wat voor jou, persoonlijk, de beste series, nieuwe serie etc, van het jaar was, is het dan niet juister om maar op 1 serie te kunnen stemmen? En het zou tof zijn om ook een slechtste serie van het jaar te doen. Dat er dan gewoon een vraag verschijnt met 'wat was/waren voor jou de slechtste serie(s) van het jaar. En dat je dan 1 a 2 series kunt invullen.

24-11-2014 11:55

Hej Vevie,

MijnSerie wil dit jaar 5 categorieƫn maken, namelijk:
- Beste drama serie van 2014
- Beste comedy serie van 2014
- Beste mini serie van 2014
- Beste nieuwe serie van 2014
- Beste Nederlandse serie van 2014

Per categorie komen minimaal 10 series en maximaal 20 series. Per categorie zal je op meerdere series kunnen stemmen. De rest moet nog worden uitgedacht. Maar hierover krijg je binnenkort een mail :)

24-11-2014 21:53

Lijkt me inderdaad ook erg leuk om nog 1 categorie erbij te doen: die van slechtste serie van 2014 en dat kan dan variƫren van een Nederlandse serie tot een comedy.

25-11-2014 18:19

Thx voor de info, Jos! @Alex: ik denk ook dat een slechtste serie categorie erbij hoort, althans bij een site over series. Persoonlijk denk ik dat je er niet omheen kunt. Er worden veel series gemaakt. Veel zijn goed, maar veel zijn het aanzien niet waard. Dat mag best benoemd worden. Plus, het levert altijd voer voor discussie. En daar gaat het, natuurlijk, om

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.