Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Agenda-functie

20-10-2014 22:52

Allereerst complimenten voor de site. Ik kom van next-episode.net waar ik vele jaren met plezier gebruik van heb gemaakt, maar jullie site is beter, meer overzichtelijk en met veel meer functionaliteiten en informatie. Echter was ik daar wel gehecht aan één specifieke functie: Calender. Bij jullie kan ik de series exporteren naar mijn google agenda. Echter heb ik deze altijd in weekweergave staan en doordat de tijden waar de series op afgespeeld worden bijna altijd midden in de nacht zijn wordt het niet zo overzichtelijk. Ik zoek dus eigenlijk een agenda functie waarin ik per dag de series kan zien die uitgezonden worden, en met name die uitgezonden zijn. De TV-gids laat namelijk alleen series zien die nog uitgezonden worden...

Mocht er al zo'n functie zijn, of al een forumthread (heb wel gezocht) voor zijn dan hoor ik het wel!

21-10-2014 08:32

Hej Bas,

Een kalender functie staat op mijn todo lijst, maar hier staan nog wel meer dingen op ;)

Met de TV-gids, kan je een week terug als je Fan bent:
https://www.mijnserie.nl/tvgids/

Ik kan je niet vertellen wanneer de kalender functie word ingebouwd maar hij komt er zeker weten! :)

Mocht je nog vragen/tips hebben dan hoor ik het graag.

Groet,
Jos

22-10-2014 14:00

Ha Jos,

Bedankt voor je reactie. Het duurde even voordat ik er achter kwam dat ik dan op de tv-gids moest drukken. Jullie website zit bomvol goede content e.d. Ben er erg blij mee. Ik wacht nog even op de kalender functie!

Nog één opmerking dan. Jullie hebben een koop-knop staan bij de series. Top natuurlijk, maar tegenwoordig heb ik geen dvd's meer in de kast staan (ook geen blu-ray's). Streamen lijkt me veel meer van deze tijd. Is er niet een mogelijkheid om te laten zien of een serie gestreamd kan worden bij Netflix, HBO etc.?

22-10-2014 15:38

Hoi Bas,

Ook die functionaliteit staat op onze todo lijst. We zijn bezig met gesprekken met de zenders/internetaanbieders om dit te gaan doen :)

Leuk dat je zo mee denkt! :)

Groet,
Jos

23-10-2014 09:05

Eventueel kun je voor het netflix aanbod hier kijken: Klik hier!!

23-10-2014 12:06

Bedankt voor jullie reacties!

Bas

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.