Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Update: Filters verplaatst

19-09-2014 10:54

Vanmorgen is er een update uitgebracht. De filter opties die beschikbaar zijn op de pagina's, zijn verplaatst van de linkerkant naar rechtsboven. Hierdoor is het mogelijk om meer informatie te tonen op de desbetreffende pagina.

Verder is de profiel pagina onder handen genomen. De serie pagina en de vrienden pagina is aangepast.

De pagina's die zijn veranderd vanwege de filters zijn:
- nieuws pagina's (nieuws, recensies, columns en best gelezen)
- profiel pagina's (alle profiel pagina's, series, cijfers, recensies, etc)
- serie overzicht
- top 50
- Fan pagina's

Wat vinden jullie van de verandering?

Groet,
Jos

21-09-2014 12:11

Het ziet er weer netjes uit Lange.

Ik vind de optie van het cijfer dat iemand heeft gegeven in de rechterbovenhoek van de poster een geweldige optie! Scheelt weer zoekwerk als ik snel wil zien wat voor cijfer degene heeft gegeven.

Netjes dat je nu zelf de geavanceerde filters kan aanzetten wanneer je wilt. En het oogt wat cleaner.
Ook het filteren op berichten van een bepaald persoon vind ik ook tof! Geen idee of het al zo was...

Er is één ding wat ik zou veranderen. De layout op de vriendenpagina ziet er mooi uit, alleen het vriendenoverzicht op de profielpagina is wat minder. De boxen zijn voor de mensen zonder achternaam kleiner dan degene met achternaam.
Het zou, in mijn ogen, mooier zijn als de boxen allemaal gelijk zijn zoals ze dat wel zijn op de vriendenpagina.

21-09-2014 14:09

De vriendenpagina is gefixed in de volgende versie die online komt. (waarschijnlijk dinsdag) Ook deze update zal weer verbeteren en een nieuwe functie meebrengen. :-)

23-09-2014 16:30

Ziet er mooi uit! Vind het alleen jammer dat ik nu niet meer in één blik kan zien welke series ik hoeveel % heb gezien in mijn overzicht. Met alle series die weer beginnen is het wel handig als ik snel kan zien dat het tellertje op 99% is gesprongen en ik er weer kan gaan kijken :D

23-09-2014 16:45

Vedici, daarvoor is er de homepage :)
Op de homepage staat namelijk nog de "Afleveringen nog te kijken" lijst, zoals je hier kan zien:
http://www.brinked.nl/_uploads/2014-09-23_1643.png

Dit zijn de afleveringen die nog moet/kan zien van de series die volgt.

Groet,
Jos

23-09-2014 16:47

Hele nette update! Maar wat Vedici zegt, mis toch wel het aantal procent in mijn overzicht.

23-09-2014 16:47

Haha, de optie om op een acteur te stemmen! GENIAAL :D

23-09-2014 16:54

Lange, ze bedoelen procenten die getoond werden als je op je profiel keek. Volgens mij stond het percentage iets van rechtsonder (of links) aangegeven op de poster van de serie.
Zie afbeelding:

http://i60.tinypic.com/dpyfyc.png

25-09-2014 19:35

Ik mis de % ook wel een beetje, maar voor de rest ziet er wee prima uit

26-09-2014 19:22

Ik zie net dat je de % nog wel kan zien op je telefoon app :)

01-10-2014 16:18

Misschien hadden jullie het al gezien, maar sinds vanmorgen zijn de procenten weer terug :)

02-10-2014 13:57

Helemaal goed! Vind het ook wel mooi dat het niet te zien is op je overzichtspagina, maar pas als je op je serieoverzicht klikt. Top!

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.