Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Serie volgen -> Alle bekeken afleveringen weg

23-06-2014 13:11

Wanneer ik een serie wil gaan volgen waarvan ik al een aantal afleveringen heb aangevinkt ben ik al die afleveringen kwijt.

Is er een manier om dit wel te behouden? Dit is namelijk erg vervelend.

23-06-2014 14:05

Hoi Judithv,

Ik snap niet wat je bedoelt. Je hebt dus aangegeven afleveringen te hebben gezien van een serie en je klikt daarna op start met volgen? Je krijgt dan eerst nog een popup met opties. Je kan aangeven welke aflevering je al hebt gezien.

Zou je aan kunnen geven wat je precies doet en bij welke serie?

23-07-2014 23:48

Het maakt niet uit bij welke serie.. Het gaat overal fout maar even een voorbeeldje:

Stel ik heb van de serie criminal minds aflevering 1, 5 en 10 gezien. Maar deze afleveringen heb ik gewoon aangevinkt zonder dat ik de serie volg.

Nu wil ik de serie toch gaan volgen. Ik druk op de knop en krijg dan inderdaad 3 opties. Maar geen van de opties zorgen ervoor dat aflevering 1, 5 en 10 als bekeken blijven staan.
Ik kan kiezen voor niets gezien, alles gezien, of gezien tot een bepaalde aflevering

08-08-2014 13:34

up

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.