Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Columns

08-05-2014 12:16

Hey Jos,

Ik vernam van Jessica dat de columns sectie nog even op zich zal laten wachten, maar is het geen idee om gewoon zo'n blok op de homepagina te maken zoals het blok voor de recensies en nieuws? Dan zou de vormgeving voor deze feature gewoon hetzelfde zijn als die voor nieuws en recensies. Het maakt het ook overzichtelijker om de columns te vinden, aangezien die minder geplaatst worden dan nieuws en dan hun eigen zichtbare sectie hebben.

08-05-2014 15:35

Hej Vevie,

Het is bijna klaar! Vandaag op de test omgeving gezet. Ook voor het cms is het bijna zover. Waarschijnlijk volgende week live =)

Hier alvast een screenshot van de nieuwe nieuwsoverzichtspagina:
http://www.brinked.nl/_uploads/2014-05-08_1534.png
Klik voor grote versie*

Groet,
Jos

08-05-2014 15:39

Hey Jos,

Het ziet er echt goed uit! Daar zal vast veel werk in hebben gezeten. Ik denk dat vele gebruikers er zeker blij mee zullen zijn, net als ik, trouwens. Bedankt voor het harde werk: Top!

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.