Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Feedback

19-04-2014 14:14

Ik heb nog eens zitten denken en wat misschien leuk is, is dat je door foto's kan bladeren. Want elke serie op deze site heeft een foto, alleen verandert deze elk seizoen (wat vrij logisch is). maar misschien is het leuk als je de foto's van de andere seizoen kan zien.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, ik vind het altijd zo lastig uitleggen.
Verder is het misschien leuk als de video pagina is afgestemd op je eigen voortgang. Zo ben ik bijvoorbeeld bij Revenge bij aflevering 3 van seizoen 2, en dat dus mijn video's zijn afgestemd hierop. Dus ik kan direct klikken op de promo van aflevering vier.
Ook hoop ik dat deze een beetje duidelijk zijn :)

02-05-2014 10:52

Leuke ideeën! Die van de foto's staat op de todo lijst, alleen zit je daarmee met rechten van de foto's. Hier wil MijnSerie (ik) geen gezeur mee krijgen.

Als je Fan bent, heb je bij elke aflevering een promo video (mits deze beschikbaar is).

In ieder geval bedankt voor je feedback. Word erg gewaardeerd! =)

Groet,
Jos

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.