Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Trofeeën voor seriekijkers

06-04-2014 13:09

Hallo,
Sinds vandaag ben ik nieuw op deze site en heb er via vrienden en familie al veel over gehoord. Nu zat ik te denken aan een, voor mij, wel grappig en leuk idee.
Op de smartphones zitten natuurlijk allemaal spelletjes en daarmee kan je trofeeën halen. Misschien is dit ook wel leuk voor de site. Bijvoorbeeld [gebruiker] heeft 50 series bekeken. of [gebruiker] heeft 1000 afleveringen bekeken. Etc.
Ik weet niet of het überhaupt mogelijk is, maar ik moest het idee even kwijt.
Groetjes

13-04-2014 15:33

Dat is eigenlijk wel een tof idee. Inderdaad wat je ziet bij spellen, ook op de PlayStation. Dat je je opwerkt van amateur, naar rookie tot uiteindelijk ultieme serie fanaat. Klinkt tof

14-04-2014 09:38

Leuk idee! Het idee staat al een tijdje op onze todo lijst. Echter kost dit erg veel tijd om in te bouwen, zodra er meer tijd is (er eigenlijk altijd te weinig) zal ik hier eens naar kijken. Maar zeker een leuk idee :)

Groet,
Jos

02-10-2014 15:11

En nog een vraag, Jos: wordt hier nog wat mee gedaan? Dit is echt een heel toffe feature.

02-10-2014 15:35

Vandaag net over gehad. Hopelijk heb ik hier over maand tijd voor om te gaan bouwen. Het zal er dus zeker komen! :)

07-11-2014 10:38

We zijn een maand verder en ja hoor, het zit erin ;)

Er zullen natuurlijk nog meer badges komen maar het begin is er :)

02-12-2014 14:45

Vandaag zijn de badges aangevuld. Er zijn 3 standaard badges bijgekomen en heel veel special badges. Speciale badges moet je verdienen en het is niet mogelijk om deze allemaal te krijgen. Zo hebben de schrijvers van MijnSerie speciale badges gekregen en is er ook voor stagiairs badges uitgedeeld. Veel plezier ermee. Spaar er zoveel mogelijk! :)

02-12-2014 14:47

Werkt weer goed Lange!

02-12-2014 21:37

Top!

03-12-2014 11:35

Gaaf! Ik ben van 20 naar 31 badges gegaan :p

03-12-2014 11:36

Eén vraagje. Hoe kan ik zien welke badges ik nog kan behalen?

03-12-2014 11:50

Je hebt alle 'default' badges al zie ik. Ook de speciale badges heb je al. (straks kan je nog wel stem op de serie van het jaar 2014 krijgen).

Verder zijn er staffel badges:
http://www.brinked.nl/_uploads/2014-12-03_1148.png
Je krijgt de hoogste van wat je op dat moment hebt.

03-12-2014 15:02

Ahhh ok! Misschien dat het een leuk idee is als er op het profiel wordt bij gezet wat je moet doen om de volgende "level" te behalen, zoals te zien is in het plaatje wat je poste. En wat je voortgang is.

03-12-2014 22:24

Supergaaf al die badges, ik hoop dat dit ook bevordert dat mensen bijvoorbeeld meer gaan reageren, om de discussie nog meer e krijgen op de site! Top Top Top!

05-12-2014 00:53

@Alex: idd, dat mis ik ook wel een beetje. Er mag veel meer gesproken, en gediscussieerd, worden over series.

07-12-2014 11:48

Jos, nog wat ideeen voor badges:

Columnist: reageer op een column
Top Critic: reageer op een serie (50/100/500/1000, enz.)
Top Journalist: reageer op een nieuwsbericht (50/100/500/1000, etc)
Reageer op het forum
Meest gelezen recensie van de maand (januari, februari, maart, etc)
Meest gelezen recensie van het jaar

15-12-2014 10:48

Het doet mij een beetje denken aan mij vroege jeugd, ik liep met mij moeder in de supermarkt en overal zag je van die schreeuwende teksten. Nu bij 2 flessen fluffy SAP gratis superheldsticker, spaar ze allemaal. En wij maar kopen...als een gek.
Niet dus...voor mij persoonlijk voegt het niets wezenlijks toe.
Echter kan ik begrijpen dat de jeugd gek is op apps en zogenaamde " onderscheidingen " om een soort van schijnstatus te verwerven. Hen wens ik dan ook veel plezier en succes bij het behalen van de badges, doe jullie best.
Echter vind ik al die badges nogal wat ruimt innemen op het profiel en persoonlijk geef ik er niet om of ik ze nou wel of niet krijg, maar als het dan toch moet kunnen ze niet verborgen worden of iets dergelijks of onderbrengen in een map zodat mensen als ze erop klikken kunnen zien wat je hebt? Persoonlijk vind ik al die badges op mij profiel er niet uitzien maar dat is mijn mening, ik vind het een beetje van kijk mij eens belangrijk zijn en dat ben ik dus niet.
Ik geef slechts mijn visie en mening en besef terdege dat ik niet kan tippen aan de behoeften en gewoonten van de jongere generatie. Met alle respect. Dit is een prima site ga zo door echter vind ik wel dat ieder zijn mening kwijt moet kunnen, dus bij deze.

15-12-2014 11:09

Nog even een aanvulling op de badges: Ik zie dus net op het profiel dat er maar een beperkt aantal wordt weergegeven, waar ik dus bang voor was dat het hele profiel overspoeld zou worden maar dat is dus gelukkig niet zo. Verder blijf ik echter bij mijn mening.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.