Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Android app werkt niet lekker meer

24-03-2014 20:46

De laatste maanden werkt de android app niet lekker.
Zowel op mijn mobiel als op de tab ondervind ik problemen, wat erg jammer is.
Als ik de volgende stappen maak
- app openen
- nog te zien
- bijvoorbeeld Arrow
- dan rechts boven "naar serie"
- naar 'seizoenen'

Wat je zou moeten zien (denk ik) is een overzicht per seizoen.
Maar je wordt nu gelijk doorgelinkt naar de afleveringen die je nog moet zien.
met de 'back' toets kom je niet meer terug naar het vorige scherm, maar ook helemaal niet meer uit de app. De app is daarna compleet onbruikbaar.

Hebben hier meer mensen last van?
Ik gebruik momenteel de gratis app uit de playstore.

25-03-2014 08:37

Hoi Bren,

Ik heb het hier net even getest op een Nexus 5 met android 4.4.2 en daar gingen bovenstaande stappen goed.

Welke Android versie heb je? Misschien dat het daar aan ligt. En zou je eens willen proberen om de hele app af te sluiten en dan nog eens willen proberen?

Hoor graag van je.

Groet,
Jos

25-03-2014 22:53

Ik heb een samsung S3 met android 4.3.
Ik heb al meermalen de app compleet afgesloten en opnieuw geprobeerd, maar ik kom nooit in het overzicht van de seizoenen uit.
Een collega van mij heeft hetzelfde probleem met de android app. Maar hij gebruikt nu de app op de Ipad die wel goed werkt.

Gr. Brenda

28-03-2014 00:41

Ik heb inderdaad ook hetzelfde probleem, ook na een nieuwe installatie. Ik maak gebruik van de betaalde versie trouwens.

06-04-2014 19:44

Jos,
Weet je al waar het probleem zit?
Zoals je ziet ben ik niet de enige die dit probleem heeft.
Gr. Brenda

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.