Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Nieuwe features

17-02-2014 11:29

Hey Jos,

Even een paar ideeën voor de to do list!

- Al eerder aangegeven, maar stemmen op basis van seizoenen. Zal waarschijnlijk grote veranderingen aanbrengen in het huidige systeem en de huidige cijfers, maar dat zal zeker een eerlijker en representatiever beeld geven van series. Vooral omdat veel langlopende series na verloop van tijd alleen maar minder worden.
- Zoeken op basis van zender. Nu kun je zoeken op basis van genre, wat ook goed is, maar velen hebben een favoriete zender. Zou tof zijn als je dan alle series van je favoriete zender makkelijk kunt opzoeken.
- Deze staat al op de to do list, denk ik, maar Disqus invoeren als commentaarsysteem.
- Niet meer dan twee recensies per seizoen van een bepaalde serie. Vooral de populaire series hebben soms 3 a 4 recensies voor hetzelfde seizoen, wat eigenlijk vrij onnodig is vooral als het, bijvoorbeeld, allemaal positieve of negatieve recensies zijn.

17-02-2014 19:12

Hoi Vevie,

- Stemmen op basis van seizoen, word binnenkort onderzoek na gedaan hoe dit goed en duidelijk geïmplementeerd kan worden.
- Zoeken op basis van zender aan de todo lijst toegevoegd. Dit moet binnenkort wel haalbaar zijn.
- Twee recensies per seizoen max per seizoen proberen we al door de wensenlijst, we zullen proberen om dit nog te verbeteren. Ook zullen dezelfde recensies verder uit elkaar online worden gezet (meer tijd er tussen).

19-02-2014 11:02

Hey Jos,

- Ja, goed van dat stemmen per seizoen dat dat onderzocht wordt. Heb het idee dat dat wel de belangrijkste aanpassing is.
- Meer tijd tussen recensies is idd beter, zag laatst bijv twee keer Sleepy Hollow verschijnen binnen een dag van elkaar en de strekking was hetzelfde. Als de recensie dan geen ander perspectief geeft voor de lezers (dus niet dan positief is terwijl de eerste recensie negatief is, of vice versa) dan is een tweede recensie helemaal niet nodig, eigenlijk. Behalve als het een dvd recensie is, ofzo. Misschien handig om daar een nieuwsbericht over naar alle schrijvers uit te sturen zodat dat duidelijk is.
- Je kunt nu op je eigen profiel filters aanzetten voor je eigen 'volgt series' lijst, alleen de filters zijn niet permanent. Als ik dus de filter aanzet dat ik alleen series wil zien staan die ik ook echt volg, dan gebeurt dat maar zodra je die pagina verlaat worden de instellingen weer veranderd en terug gezet. Zou tof zijn als de filters dus permanent zijn.
- Misschien op je eigen homepage een achtergrond kunnen neerzetten van je favoriete serie.
- Iets wat me is opgevallen wanneer je ingelogd staat: de site loopt dan achter. Je ziet dan oudere nieuwsberichten en recensies staan, dan wanneer je niet ingelogd bent.
- Is het trouwens mogelijk om screeners aan te vragen van nieuwe Nederlandse series? Ik vraag mij af als de Nederlandse zenders (net als de Amerikaanse zenders) daar aan doen.
- Oja, ik zou wel ook zo nu en dan nieuws en artikelen willen plaatsen. Ik heb al een paar ideeën voor leuke artikelen.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.