Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

API

28-01-2014 08:28

Is er een API beschikbaar, zodat er plugins gemaakt kunnen worden voor bijvoorbeeld XBMC of OpenElec?
Ik zou het wel erg handig vinden om niet steeds bij te hoeven houden welke afleveringen ik al heb gezien. Ik doe dat nu automatisch via Trakt.tv, maar dat is geen site die specifiek over series gaat

30-12-2014 16:01

Daar zit ik ook al naar te zoeken. Trakt was leuk totdat ze trakt 2.0 gingen introduceren.

30-12-2014 22:11

Gezien de reacties is er blijkbaar nog weinig behoefte aan ;)
Maar in ieder geval zal de maker van deze site eerst een API beschikbaar moeten maken.

30-12-2014 22:12

(dubbel gepost)

12-01-2015 09:24

Excuses voor de late reactie. Er is een api (deze word gebruikt voor de app).
Echter is deze api niet beschikbaar voor buitenstaanders. Het staat op onze todo lijst. Maar ik kende niemand die een plugin kan/wou maken voor bijv XBMC. Hierdoor is er geen prio aangegeven.

Als jij een plugin zou kunnen/willen maken kan hier misschien verandering in komen :)

12-01-2015 14:40

Ik zou wel willen, maar ben geen Python deskundige helaas. Nou kan je elke aap een kunstje leren, dus mij ook, maar dan zou ik tijd moeten hebben. En ergens daar houdt het op :(

12-01-2015 16:56

Dat is jammer, want zelf zou ik het ook handig vinden om automatisch de afleveringen af te vinken. Heb alleen (net als jij) geen tijd om Python te leren.

Maar wie weet komt er nog iemand die het wel kan ;-)

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.