Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Reactie optie

06-10-2013 19:58

Ik zat te denken over de reactiemogelijkheid op de site. Is het niet beter om Disqus in te voeren voor de site? Discus is gebruiksvriendelijk en biedt meer mogelijkheden dan de huidige reactiemogelijkheid. Nu kan je je berichten niet wijzigen of direct reageren op een reactie van een ander. Dat kan wel met Disqus. Mocht het niet haalbaar zijn, dan in ieder geval de optie om je reactie te wijzigen en direct te reageren op een ander. Nu zie je dat er een @ voorgezet maakt, maar een directe reactie maakt het overzichtelijker. Ik denk dat Disqus Mijnserie weer net dat beetje extra kan geven.

Oja, weer nieuwe series die ontbreken op de site: Belle's, Being Mary Jane, Blade (anime), Hajime no Ippo (anime), Hajime no Ippo: New Challenger (anime), Reboot (animatie), Beast Wars (animatie).

07-10-2013 10:38

Reactie mogelijkheden zet ik op de todo list. Ik kan je niet vertellen wanneer ik hier mee bezig kan/ga maar het is goed idee :)

De series zal ik toevoegen.

07-10-2013 11:15

De series zijn toegevoegd :)

07-10-2013 13:43

Thanks!!!!

13-10-2013 15:30

Oja, Jos. Wat te denken van een laatste reactie optie onderaan op de homepagina. Het is nu best lastig om dat bij te houden en dat is jammer. Een laatste reacties sectie maakt dat in ieder geval stukken overzichtelijker.

En cijfers geven per seizoen. Ik denk dat dat ook een eerlijker en accurater beeld geeft van de serielijst en ook de top 50 lijst.

Aparte pagina's per aflevering om op te reageren. Ik zag redelijk wat mensen pissig worden om spoilers op de overzichtpagina van bepaalde series. Misschien is het handig om per aflevering een link te plaatsen zodat men daar hun mening kan ventileren. Als je op de aflevering klikt dan kom je wel op de desbetreffende aflevering, maar ik denk dat die pagina dan op de homepagina moet staan.

Nu staat er overzicht, acteurs en dan afleveringen, misschien daarnaast een kopje met de huidige aflevering. Dus met andere woorden; wanneer je op de homepagina komt dat je dan meteen bent op de pagina van de aflevering van die week. Hopelijk heb ik het goed geformuleerd. Eigenlijk zou juist een site als Mijnserie ideaal zijn om met elkaar de meest recente aflevering te bespreken. Dat is wat mij betreft wel een gemis.

14-10-2013 09:16

Hoi Vevie,

Het is al mogelijk om bij elke aflevering reacties te plaatsen. Er word momenteel onderzoek gedaan naar de gebruiksvriendelijkheid van de website en ook dit word meegenomen. Dit geld ook voor cijfers geven per seizoen, omdat dit ook duidelijk en makkelijk moet worden weergeven.

Op de todo lijst staat al dat er een overzicht met daarin de laatste reacties moet komen. Echter heb ik hier nog geen tijd voor gehad en kan je ook niet vertellen wanneer dit gebouwd gaat worden.

Ik snap wat je bedoelt maar kan je niet vertellen wanneer wat erin wordt gebouwd en hoe dat gaat gebeuren. Mocht je nog vragen hebben of dat het niet duidelijk is dan hoor ik het graag.

Groet,
Jos

14-10-2013 19:59

Hey Jos,

Ja, ik zag dat je al bij elke aflevering reacties kon geven, maar een link naar de aflevering pagina op de overzichtspagina van de desbetreffende serie zou dat nog iets makkelijker worden. Zeg maar dat de site iedere keer op de overzichtspagina een directe link genereert om te kunnen reageren op de meest recente aflevering.

Oja, een nieuwe serie voor de site: Shadow Raiders

15-10-2013 08:25

De serie is toegevoegd en is hier te vinden:
War Planets Shadow Raiders

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.