Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Aangemeld blijven

25-09-2013 19:01

Hoi,

Als ik klik op aangemeld blijven dan logt hij zichzelf na een tijdje uit. Kan altijd als ik mijn laptop/computer opstart mij opnieuw aanmelden... Kunnen jullie hier iets aan veranderen?

Groetjes.

26-09-2013 13:59

Hoi,

Dat is wel raar, hier werkt het wel namelijk. Heb jij misschien je cookies uitgezet? Want als je ingelogd wil blijven moeten je cookies wel aan.

Groet,
Jos

26-09-2013 21:53

Hoi,

Nop helaas staan mijn cookies gewoon aan, daar heb ik naar gekeken. Zou het dus niet weten. Heb me vandaag weer opnieuw moeten aanmelden. Stom dat het bij de een wel werkt en bij de ander niet.

Groetjes.

27-09-2013 08:26

Doe je toevallig inloggen op meerdere apparaten via de website zelf? Bij mij moet ik dan ook opnieuw inloggen.
Combinatie van de app en de website gaat wel goed.

27-09-2013 19:00

Heb alleen de app gedownload. Voor de rest gebruik ik t alleen op de laptop. Kon me nu dus weer opnieuw inloggen

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.