Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Kijklijst

24-09-2013 16:42

Ik kan helemaal niks toevoegen aan mijn kijklijst (series die ik later nog wil bekijken)

24-09-2013 17:04

Mag ik vragen wat je precies doet? Want hier werkt het namelijk wel. Zowel bij de serie als bij de lijst zelf

24-09-2013 17:23

Ik type de naam van de serie in maar heb nergens een knop voor toevoegen of iets dergelijks. Ik heb hier ook nog nooit eerder gebruik van gemaakt..

24-09-2013 17:45

bij de lijst zelf typ je onderin de serie naam, als je de serie dan selecteert word die automatisch toegevoegd aan de lijst.
Als je op de serie pagina bent, ga je met de muis op 'toevoegen aan favorieten' staan, dan komt er een grijs blokje tevoorschijn. Klik daar op en je kan hem aan 1 van je lijsten toevoegen.

Hoop dat het duidelijk is.

24-09-2013 18:01

Ahh je ik zie het. Ik probeerde dus een serie toe te voegen die nog niet op de site stond vandaar dat ik niks kreeg :)

Bedankt voor het snelle antwoord

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.