Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Fast 'n Loud foutje

05-09-2013 14:14

Op de afleveringenpagina van Fast 'n Loud staat een afl. 01 zonder seizoen. Dit Betreft S03E01 die ook al bij seizoen 3 staat. Verder staat S03E03 al open terwijl die nog uitgezonden moet worden.

05-09-2013 15:45

Bedankt voor het doorgeven. Het is opgelost :)

08-10-2013 23:03

Het blijft een beetje tobben met Fast 'n Loud. Zie regelmatig open afleveringen in mijn homepage staan die niet kloppen en seizoen 3 en 4 zijn nu echt een rommeltje. Willen jullie hier svp een blik op werpen? Alvast bedankt.

13-11-2013 16:04

Mijn verzoek van 8 oktober blijft staan hoor. Vorige week leek alles netjes opgeruimd, ik kreeg vanochtend ook een e-mailalert over een nieuwe aflevering die nu niet meer in het rijtje staat. Op de afleveringenpagina staat dat ik nu 109% (!?) van de afleveringen heb gezien. Er lijkt steeds iets fout te gaan met het binnenhalen van info over nieuwe afleveringen.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.