Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Cijfers per seizoen en het gemiddelde cijfer

09-07-2026 13:20

Hey,

Als je een serie een cijfer geeft per seizoen, dan wordt het gemiddelde cijfer weergegeven als het cijfer wat je aan het eerste seizoen hebt gegeven.

Een voorbeeld; ik heb het eerste seizoen van Slow Horses een 7.6 gegeven, de resterende seizoenen allemaal hoger dan een 8 - maar het gemiddelde cijfer wat ik zie staan is nog steeds een 7.6.

09-07-2026 14:16

Karzal - 09-07-2026 13:20
Hey,

Als je een serie een cijfer geeft per seizoen, dan wordt het gemiddelde cijfer weergegeven als het cijfer wat je aan het eerste seizoen hebt gegeven.

Een voorbeeld; ik heb het eerste seizoen van Slow Horses een 7.6 gegeven, de resterende seizoenen allemaal hoger dan een 8 - maar het gemiddelde cijfer wat ik zie staan is nog steeds een 7.6.

Je kunt het beste @Jos hiervoor benaderen.

10-07-2026 09:14

Hmm dat is wel gek inderdaad.. Ik zal er binnenkort eens na kijken (gaat helaas nog wel eventjes duren, eerst een korte vakantie)

10-07-2026 12:52

Dat is inderdaad gek. Ik heb bijvoorbeeld bij For all Mankind het eerste seizoen een 9 gegeven. De volgende seizoenen steeds een lager cijfer, tot ik zelfs gestopt ben met kijken. Maar het gemiddelde is netjes op 7.3 gezet en niet op 9. Dat lijkt dus wel te kloppen.

13-07-2026 18:16

Het verschilt gek genoeg ook een beetje per serie :/ Bij de ene staat het wel goed en bij de ander niet. Durf niet te zeggen waar het aan ligt.

Mogelijk series waarbij ik al een cijfer had gegeven voordat de update om cijfers per seizoen te geven uitkwam?

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.