Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Favoriet uitzetten.

14-10-2025 16:35

Hallo,

Ik werk via de website (vind ik fijner) maar heb echt ruzie met de favorieten. Ik kan een serie wel favoriet maken maar kan het onmogelijk weer uitzetten. Dat wil zeggen, ik klik op het hartje dat uitgaat. En toch staat hij de volgende keer weer aan. Om gek van te worden.

Graag advies.

B.v.d.

14-10-2025 17:32

Geen idee of dit voor niet-premiumleden ook werkt, maar ga eens naar je profiel. Daar heb je een rij met tabbladen staan. Staat daar Lijsten tussen?
Open dat tabblad en dan zie je een lijst Favorieten. Als je met je muis over de serie gaat dan zie je aan de rechterkant een kruis verschijnen. Klik daar op.

15-10-2025 14:38

Ook kan je het uitzetten bij de serie, klik op lijsten en vink daar favorieten uit.

15-10-2025 20:41

Arjensky - 14-10-2025 17:32
Geen idee of dit voor niet-premiumleden ook werkt, maar ga eens naar je profiel. Daar heb je een rij met tabbladen staan. Staat daar Lijsten tussen?
Open dat tabblad en dan zie je een lijst Favorieten. Als je met je muis over de serie gaat dan zie je aan de rechterkant een kruis verschijnen. Klik daar op.
Dank u, dit werkte uiteindelijk. Ik zeg uiteindelijk.omdat scrollen maar ten dele lukte maar na een aantal keer opnieuw openen heb ik alles wat ik wilde uitzetten.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.