Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Update cover terug naar standaard

05-09-2025 12:19

Nu kun je een serie selecteren als vaste achtergrond, maar ik zie nergens de optie om dit weer terug te zetten naar de oorspronkelijke instelling.

Ik heb nu een serie met een vaste achtergrond geselecteerd. Deze blijft zowel op mijn iPhone als iPad vast staan wanneer ik mijn profiel in de app open. Ik zou dit graag weer willen terugzetten, zodat de achtergrond automatisch verandert wanneer je afleveringen van een serie hebt afgevinkt.

Is het mogelijk om dit weer terug te zetten naar de standaardinstelling? En zo ja, waar kan ik dit vinden?

05-09-2025 13:02

Oh ik zie dat je dat als gebruiker niet kan doen inderdaad. Ik heb net voor je aangepast :-)

05-09-2025 14:00

Lange - 05-09-2025 13:02
Oh ik zie dat je dat als gebruiker niet kan doen inderdaad. Ik heb net voor je aangepast :-)

Ik had het al gezien.

Bedankt ;-)

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.