Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Markering 'seizoensfinale' ook in overzicht afleveringen seriespagina

04-07-2025 09:29

Op de home pagina zien wij inmiddels welke aflevering de seizoensfinale is, wat een uitstekende toevoeging is. Helaas voor mij werkt dat niet helemaal lekker omdat ik pas series kijk zodra alle afleveringen van een seizoen uitgezonden zijn. Mocht een serie meer dan 8 afleveringen hebben dan kan ik die markering niet zien.
Is het mogelijk om ook die markering toe te voegen aan het overzicht van de afleveringen van de seriespagina zelf? Ik moet nu een externe website (thetvdb) gebruiken om te controleren welke aflevering de seizoensfinale is.

07-07-2025 10:38

In de app zit wel, maar zie inderdaad dat het op de website ontbreekt. Ik zet het op de todo lijst en zal het binnenkort toevoegen :-)

07-07-2025 13:06

Ik zie trouwens dat het op de website ook beschikbaar is, echter moet je dan wel de het overzicht gebruiken met afbeelding. Ik zal kijken of ik het ook in het andere overzicht kan bouwen.

07-07-2025 16:28

Ik zie het. Dat werkt overigens alleen met desktop weergave want op de mobiele versie van de website krijg ik geen afbeeldingen te zien als ik de weergave aanpas.

08-07-2025 09:21

Is nu toegevoegd, dus ook op mobiel zichtbaar

08-07-2025 11:55

Ik wilde bijna typen dat ik nog niets zag maar het staat er inderdaad, maar wel erg onduidelijk. De tekst 'Seizoensfinale' is zwart op een donker blauwe achtergrond (mobiele website).

09-07-2025 12:48

ahh in de donkere modus gaat het idd niet helemaal goed 😅

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.