Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

MijnSerie app iOS Reacties plaatsen

18-06-2025 13:13

Sinds enkele dagen kan ik geen reactie(s) meer plaatsen via de MijnSerie app (IOS). Ik krijg na het plaatsen van een reactie wel het bericht dat dit succesvol was, maar uiteindelijk zie ik de reactie niet terug. Ook zie ik lege “vakken” of “plekken” na het plaatsen van een reactie.

18-06-2025 13:23

Waar probeer je een reactie te plaatsen?
Ik heb het net getest bij een serie en daar werkt het nog wel.

Zou je me kunnen uitleggen welke stappen je neemt, zodat ik het kan reproduceren en oplossen?

18-06-2025 13:55

Lange - 18-06-2025 13:23
Waar probeer je een reactie te plaatsen?
Ik heb het net getest bij een serie en daar werkt het nog wel.

Zou je me kunnen uitleggen welke stappen je neemt, zodat ik het kan reproduceren en oplossen?

Bij de volgende reacties die ik ga plaatsen laat ik dat ook meteen hier weten. (Zal niet meteen zijn ivm werk)

18-06-2025 23:57

Heel apart: ik heb nu drie reacties achter elkaar geplaatst bij series die ik gezien heb en ze zijn allemaal goed doorgekomen via de app. Ik laat het weten zodra ik weer problemen ervaar met het plaatsen van reacties.

19-06-2025 10:08

Gelukkig dat het goed gaat :-) Mocht je iets tegenkomen dan hoor ik het natuurlijk graag

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.