Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Serie toevoegen

02-04-2025 08:30

Wanneer ik een serie wil toevoegen kom ik niet verder dan de titel. Wanneer ik een omschrijving wil invullen lukt dit niet . Ik kan geen series meer toevoegen. Heb ook nog het limiet niet bereikt. Ik probeer piyasa - the market toe te voegen en with love, megan.

Is er iets aan de hand?

02-04-2025 08:59

Als je de titels van de serie invoert, krijg je dan wel resultaten te zien?
Als ik Piyasa - The Market invul of With Love, Megan, dan krijg ik geen resultaten.
Piyasa, zonder The Market erachter, bestaat wel maar lijkt al opgevoerd te zijn en te wachten op beoordeling.

Als de series niet op TMDB staan, dan kunnen ze niet toegevoegd worden.

02-04-2025 09:25

Volgens mij is The Market de Engelstalige titel van de Turkse serie Piyasa, en die staat inderdaad ter controle.
With Love, Meghan (met een h) heb ik voor je toegevoegd om te kijken of ik problemen met toevoegen had maar alles lukt prima. Ook die serie staat nu ter controle.

06-04-2025 12:09

Ik heb de 2 series kunnen afvinken die zijn nu toegevoegd. Ik zie alleen piyas nog niet in de resultaten

06-04-2025 12:13

Ik zie dat Piyasa op de één of andere manier niet meer ter controle staat. Probeer het nog eens.

01-06-2025 16:20

Ik heb deze nu toegevoegd

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.