Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!
Dashboard vernieuwd
12-11-2024 15:34
De dashboard pagina (home pagina als je bent ingelogd) is vernieuwd, deze draait nu op de nieuwe website.
De pagina is een stuk sneller zichtbaar, zodat je niet zo lang meer hoeft de wachten voordat je iets ziet. De rest van de content wordt opgehaald zodra je op de pagina bent.
Het is nu mogelijk om op de mobiele versie de laatste reactie column te bekijken. Klik dan rechtsboven op het pijltje en de balk komt over de content heen. Bij de nog te zien lijst kan je per serie zien hoeveel tijd het nog kost om de resterende afleveringen te bekijken (alleen voor plus en premium gebruikers).
Het dashboard, is net als de rest van de nieuwe website, beschikbaar in lichte en donkere modus :-)
12-11-2024 15:42
Hoi Lange,
Het pijltje van laatste reactie column, gaat niet open als ik erop druk. Het werkt alleen als het bij Responsive weergeven op 'Ja, maak de website passend voor mijn scherm', en dat wil ik niet, ik gebruik de functie 'Nee, pas de website niet aan voor mijn scherm.' Hopelijk kan daar wat aangedaan worden. Wel even wennen hoor, ben zo gewend aan de vorige site. Zal wel lukken, denk ik. ![]()
Grtjs Sproet2jes
12-11-2024 18:03
Ik heb 2 vragen/opmerkingen:
1. Klopt het dat ik de reactiekolom niet meer kan openklikken naar een volgend scherm? Op die manier keek ik altijd naar Nieuw toegevoegde series. Nu kom ik daar ook wel via Series - Nieuw toegevoegde series, maar voor mijn gevoel staat daar een kleiner aantal series in een schuifbalk.
2. Klopt het dat bij de sortering van de series er geen rekening meer wordt gehouden met lidwoorden? Nu staat alles wat begint met The onder de T.
12-11-2024 23:11
[quote="Arjensky" date="12-11-2024 18:03"]Ik heb 2 vragen/opmerkingen:
1. Klopt het dat ik de reactiekolom niet meer kan openklikken naar een volgend scherm? Op die manier keek ik altijd naar Nieuw toegevoegde series. Nu kom ik daar ook wel via Series - Nieuw toegevoegde series, maar voor mijn gevoel staat daar een kleiner aantal series in een schuifbalk.
Zo bekeek ik het ook meestal, nieuw toegevoegde series, de link naar die pagina is veder niet echt een, twee, drie te vinden. Bij Forum heb ik m gevonden onder kopje Zelf series toevoegen: https://www.mijnserie.nl/laatste_reacties/
13-11-2024 08:27
Arjensky - 12-11-2024 18:03Ik heb 2 vragen/opmerkingen:
2. Klopt het dat bij de sortering van de series er geen rekening meer wordt gehouden met lidwoorden? Nu staat alles wat begint met The onder de T.
Deze zijn nu beide opgelost. De titel is weer klikbaar en bij de sortering werd inderdaad niet rekening gehouden met de lidwoorden.
13-11-2024 08:27
Sproet2jes - 12-11-2024 15:42Hoi Lange,
Het pijltje van laatste reactie column, gaat niet open als ik erop druk. Het werkt alleen als het bij Responsive weergeven op 'Ja, maak de website passend voor mijn scherm', en dat wil ik niet, ik gebruik de functie 'Nee, pas de website niet aan voor mijn scherm.' Hopelijk kan daar wat aangedaan worden. Wel even wennen hoor, ben zo gewend aan de vorige site. Zal wel lukken, denk ik.
Grtjs Sproet2jes
Ik zie dat het niet goed gaat inderdaad, hopelijk heb ik dit vandaag ook opgelost :-)
13-11-2024 08:39
Laat ik eerst wat positiefs zeggen voor ik een bug meldt :-)
De site ziet er wat mij betreft heel strak uit zo. Het is wel even wennen, maar dat is altijd zo bij flinke wijzigingen. Mooi werk, Jos!
Als ik klik op een reactie op een review in de reactie kolom rechts, dan krijg ik een 404 pagina. De link die hij maakt is https://www.mijnserie.nl/parasyte-the-grey/recensies/4186/parasyte-the-grey-seizoen-1-driesvg1984/#comment-74769 en die bestaat dus niet.
Het gaat wel goed als je op een reactie op een nieuwsitem of een serie klikt.
13-11-2024 09:01
BlackBiker - 13-11-2024 08:39Laat ik eerst wat positiefs zeggen voor ik een bug meldt :-)
De site ziet er wat mij betreft heel strak uit zo. Het is wel even wennen, maar dat is altijd zo bij flinke wijzigingen. Mooi werk, Jos!
Als ik klik op een reactie op een review in de reactie kolom rechts, dan krijg ik een 404 pagina. De link die hij maakt is https://www.mijnserie.nl/parasyte-the-grey/recensies/4186/parasyte-the-grey-seizoen-1-driesvg1984/#comment-74769 en die bestaat dus niet.
Het gaat wel goed als je op een reactie op een nieuwsitem of een serie klikt.
Dankjewel! 🤗
En de bug is opgelost 😊
13-11-2024 09:01
Sproet2jes - 12-11-2024 15:42Hoi Lange,
Het pijltje van laatste reactie column, gaat niet open als ik erop druk. Het werkt alleen als het bij Responsive weergeven op 'Ja, maak de website passend voor mijn scherm', en dat wil ik niet, ik gebruik de functie 'Nee, pas de website niet aan voor mijn scherm.' Hopelijk kan daar wat aangedaan worden. Wel even wennen hoor, ben zo gewend aan de vorige site. Zal wel lukken, denk ik.
Grtjs Sproet2jes
Als het goed is zou het weer moeten werken!
13-11-2024 10:25
Ziet er goed uit hoor Lange!
1 dingetje, de instellingen die ik op de homepage hanteer voor 'Premiere TV- gids' en 'Series die bijna (weer) beginnen' worden niet gehanteerd.
Er worden nu standaard 2 dagen opengeklapt en de rest ingeklapt, terwijl ik vanuit de instellingen beide op 5 dagen heb staan.
13-11-2024 10:37
Mooie ontwikkeling weer! Past allemaal wat beter binnen het thema van de website.
Ik zie dat series die binnenkort weer beginnen nu (ook) series laat zien die ik niet volg. Was dat intentioneel?
13-11-2024 12:33
TnTNL - 13-11-2024 10:37Mooie ontwikkeling weer! Past allemaal wat beter binnen het thema van de website.
Ik zie dat series die binnenkort weer beginnen nu (ook) series laat zien die ik niet volg. Was dat intentioneel?
Dat was hiervoor ook zo, alleen de weergave is veranderd. Hierdoor valt het misschien meer op.
13-11-2024 12:35
JanWillemK - 13-11-2024 10:25Ziet er goed uit hoor Lange!
1 dingetje, de instellingen die ik op de homepage hanteer voor 'Premiere TV- gids' en 'Series die bijna (weer) beginnen' worden niet gehanteerd.
Er worden nu standaard 2 dagen opengeklapt en de rest ingeklapt, terwijl ik vanuit de instellingen beide op 5 dagen heb staan.
De tv-gids is nu aangepast, zodat die het aantal dagen ook open zet wat je hebt ingesteld. Voor de 'Series die bijna (weer) beginnen' kan je alleen instellen hoeveel dagen je wilt zien. De eerste 2 staan nu standaard open. En je kiest dus zelf hoeveel dagen die in totaal laat zien.
13-11-2024 16:26
Voor de 'Series die bijna (weer) beginnen' heb ik vanuit de dashboard instellingen alleen de optie om te beginnen bij '5 dagen vooruit kijken', tot 29 dagen, maar er staan er maar 2 standaard open. Ik vind die 2 dagen niet erg verder maar die optie heb ik dus niet bij de instellingen.
13-11-2024 16:45
Je kan niet instellen hoeveel dagen er op staan, je kan alleen instellen hoeveel dagen je vooruit wil zien.
13-11-2024 17:20
Ziet er goed uit. Is er ook een optie om de kolom laatste reactie te spiegelen?
13-11-2024 19:26
Aha, dat is dan mijn schuld Lange. Ik dacht dat beide functionaliteiten hetzelfde functioneerde. Mijn excuses.
Heb je er bij die 2 functionaliteiten ooit over nagedacht om alleen tekstweergave te doen in plaats van dat er altijd een banner word getoond?
13-11-2024 22:23
Lange - 13-11-2024 09:01QuoteSproet2jes - 12-11-2024 15:42Hoi Lange,
Als het goed is zou het weer moeten werken!
Top, dank je wel Lange, het nieuwe design: 'n mooi resultaat.
Nog een klein puntje, bovenin het dashboard, boven de series, stond altijd 'n klein icoontje van Trakt.tv om de laatst geziene serie op te halen, te synchroniseren. Waar zit tie nu?
14-11-2024 13:05
Sproet2jes - 13-11-2024 22:23Top, dank je wel Lange, het nieuwe design: 'n mooi resultaat. .
Nog een klein puntje, bovenin het dashboard, boven de series, stond altijd 'n klein icoontje van Trakt.tv om de laatst geziene serie op te halen, te synchroniseren. Waar zit tie nu?
Ah die zit er inderdaad nog niet in, zal er volgende week even nakijken om het weer toe te voegen :-)
15-11-2024 13:56
bij mij blijft het dashboard laden..
15-11-2024 14:22
Ik zie het inderdaad, dit heeft te maken dat jij nogal een grote tv-gids hebt (voor de aankomende 7 dagen staan 381 series er in)
en een nog grotere nog te zien lijst (233.848 afleveringen staan hierin), de max is 25.000 maar het laden ervan duurt langer dan 10 sec, waardoor er geen resultaat terugkomt.
Als ik jou was, zou ik wat series van je profiel verwijderen en een aparte lijst aanmaken waar je deze series in zet (later te kijken of iets).
Volgende week zal ik kijken of ik het wat dingen op kan splitsen, maar je nog te zien lijst is wel echt te groot.
16-11-2024 00:43
ervoor was het toch makkelijker
16-11-2024 18:10
Hoi,
Dashboard blijft laden, en daarna de melding 500 - Server Error Terug naar Homepage. (op mn mobiel) Kan wel gewoon naar mn profielpagina en naar seriespaginas etc. Alleen niet het dashboard. En laatste reacties doet t ook gewoon.
17-11-2024 18:54
Sproet2jes - 16-11-2024 18:10Hoi,
Dashboard blijft laden, en daarna de melding 500 - Server Error Terug naar Homepage. (op mn mobiel) Kan wel gewoon naar mn profielpagina en naar seriespaginas etc. Alleen niet het dashboard. En laatste reacties doet t ook gewoon.
Opgelost zo te zien. ✌
18-11-2024 11:51
Het dashboard is versneld, tv-gids en nog te zien lijst worden nu lost opgehaald.
Ben benieuwd of het nu wel werkt Tamino.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.