Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Niet mogen toevoegen van meerdere genres

15-05-2024 19:35

Waarom worden aanpassingen aan genres van series niet goedgekeurd als je er meer dan 1 toegevoegd wilt zien worden? Ik heb wel vaker gezien dat aanpassingen of toevoegingen aan genres onder series geweigerd worden.
Vanmiddag kreeg ik als reden "Bij het genre reality hoeft geen ander genre." Waarom zou een genre comedy in combinatie met reality onder de serie Clarkson's Farm niet goed zijn? Dat je die genre weglaat bij bijvoorbeeld een Lingo dan snap ik dat nog.

Doet de site niets met deze genres om suggesties te geven van series die ik waarschijnlijk leuk zo vinden?

17-05-2024 10:51

JanWillemK - 15-05-2024 19:35
Waarom worden aanpassingen aan genres van series niet goedgekeurd als je er meer dan 1 toegevoegd wilt zien worden? Ik heb wel vaker gezien dat aanpassingen of toevoegingen aan genres onder series geweigerd worden.
Vanmiddag kreeg ik als reden "Bij het genre reality hoeft geen ander genre." Waarom zou een genre comedy in combinatie met reality onder de serie Clarkson's Farm niet goed zijn? Dat je die genre weglaat bij bijvoorbeeld een Lingo dan snap ik dat nog.

Doet de site niets met deze genres om suggesties te geven van series die ik waarschijnlijk leuk zo vinden?

Wij doen niets met deze genres mede omdat programma's, als reality, eigenlijk geen series zijn. Met comedy wek je dan het idee dat het wel degelijk om een serie gaat en niet een programma. Bij animatie, anime, documentaire, reality, huis & tuin, koopprogramma's, competitieprogramma's, kinder en praatprogramma's etc, hebben wij mede om die reden besloten geen ander genre meer toe te voegen.
Er worden overigens bij de andere genres van serie's (drama bv) maar 2 extra genres toegelaten. Dus heel erg vreemd is dat niet.

Hier lees je meer over de regels en het waarom.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.