Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Uhmmm, website vraagt om wachtwoord? Hoort dit?

10-04-2013 20:04

Hmmm.. De website vroeg mij net om een wachtwoord. Hoort dit erbij?

http://i47.tinypic.com/30mn03c.png

10-04-2013 20:05

Ik kreeg dit overigens door te klikken op het nieuwsbericht van 'Saul' (Breaking Bad) zoals te zien is in de achtergrond van het plaatje..

Hier dus..

10-04-2013 20:08

Het ziet er wel naar uit dat dit domein ook wel van jou/jullie is.
Tech Email:josherbrink@*********
Name Server:NS0.TRANSIP.NET
Name Server:NS2.WEBKERNEL.NL
Name Server:NS1.WEBKERNEL.NL

10-04-2013 21:20

Als het goed is, is dat het domein waar we verbeteringen/veranderingen eerst uitproberen voordat het online komt te staan voor alle MijnSerie gebruikers. Het is alleen toegankelijk voor medewerkers van MijnSerie die daarvoor een wachtwoord hebben (vandaar members only), het is dus raar dat jij daarop terecht komt. Ik zal het direct doorgeven aan Jos (Lange).

10-04-2013 21:26

Er staat niks op die pagina wat geladen wordt van myserie.info. Dus beetje raar dat je dan die melding krijgt. Het domein is inderdaad van MijnSerie en wordt zoals Jessica al zei gebruikt om nieuwe dingen te testen.

Ik zal nog even er naar kijken!

10-04-2013 21:28

Krijg je die melding nu ook nog trouwens? Of was het eenmalig?

10-04-2013 22:40

Nee, het lijkt erop of het weg het is.
Het was trouwens niet eenmalig. Ik kreeg de melding telkens als ik op dat bepaalde nieuwsitem klikte.

Thanks for the fix.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.