Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Lege regels bij reacties nieuwsberichten verdwijnen/worden genegeerd

14-02-2024 10:06

Je bent hier vast al van op de hoogte maar zie nog geen forum post hierover.

Als ik een lege regel gebruik dan word die niet getoond. Vanwege dit zie ik al een aantal mensen die een . (punt) gebruiken om een lege regel te forceren.
Hier op het forum of bij de reacties onder seriespagina's gaan wel goed.

Note; onder recensies lijkt dit ook wel goed te gaan. Ik weet niet wat het doet onder colums.

14-02-2024 10:24

Dankjewel voor het doorgeven. Er zal straks een update worden gedaan van de website, dan is het opgelost

20-02-2024 12:08

Goeie, JanWillem.
Ik ben er zo een die er achter kwam dat een punt werkt om een lege regel te forceren en ben domweg vergeten hier een melding van te maken...

29-02-2024 11:41

@ Lange, de spoiler functie werkt niet onder de nieuwsberichten. Als ik aanvink dat het spoilers bevat dan word de tekst toch weergegeven.
Ook in de sidebar op de homepagina.

01-03-2024 09:29

Het lijkt erop dat je niet hebt aangegeven dat het een spoiler is, ik heb het nu getagt als een spoiler. Het plaatsen van de reactie is ook gebeurd onder de 'oude' website waar niks gewijzigd is. Dus ga er vanuit dat het nog werkt :-)

01-03-2024 13:16

Ik heb zelfs meerdere keren op de knop gedrukt en opgeslagen maar telkens was de tekst na een refresh weer te zien.
Maar goed, maakt niet uit. Zo staat het prima :D

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.