Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Overzicht lijsten onduidelijk en scrollen op smartphone bijna onmogelijk

13-01-2024 11:52

Wanneer ik gebruik maak van de banner weergave (1e optie) word er alleen maar placeholder afbeeldingen getoond omdat TMDB die waarschijnlijk niet heeft en dus niet getoond kunnnen worden, maar er staat ook geen tekst bij dus ik weet niet welke series het betreffen.
De poster weergave (2e optie) toont wel netjes een afbeelding van de serie en geef tevens aan welke serie het betreft, maar daar is het enorm moeilijk om te scrollen omdat de breedte van de website bijna gelijk is met de breedte van de smartphone. Ik moet dan precies het uiterste puntje van de rand aanklikken alvorens ik kan scrollen, en zelfs dat werkt niet altijd.

Hier een screenshot van optie 1 waarbij er placeholder banners getoond worden en er geen tekst staat welke serie het is.

15-01-2024 09:41

Dankjewel voor het melden, ik ben hiervan op de hoogte.. Ik wil dit gaan oplossen met de nieuwe website, echter kan het nog wel even duren voordat dit gemaakt is.
Zal kijken of ik binnenkort tijd heb op de afbeeldingen weer werkend te krijgen.

15-01-2024 11:50

Lange - 15-01-2024 09:41
Dankjewel voor het melden, ik ben hiervan op de hoogte.. Ik wil dit gaan oplossen met de nieuwe website, echter kan het nog wel even duren voordat dit gemaakt is.
Zal kijken of ik binnenkort tijd heb op de afbeeldingen weer werkend te krijgen.

Het heeft geen haast :)

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.