Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

lost girl foutje

02-04-2013 22:59

heyho,

zag net toevallig dat bij de cast van Lost girl Kristi angus als hoofdrol speler staan.
Niet heel erg correct aangezien ze maar 1 bijrol heeft gespeeld in een van de eerste delen :p
meer dan 2 minuten is ze toen ook niet in beeld geweest geloof ik.

05-04-2013 11:44

Ik zie wel bij meerdere series problemen met de acteurs / actrices. Bij de ene heb je dit soort fouten en bij andere series missen er bijvoorbeeld een aantal.

Ik weet echter niet of de fout bij de website ligt of bij TheTVDB.com aangezien de website daar al de informatie vandaan haalt.

05-04-2013 12:38

We halen inderdaad informatie van thetvdb op. Hierdoor krijgen we automatische de acteurs binnen van de series. Het is op moment onmogelijk om dit te controleren en aan te passen omdat er geen tijd voor is. Misschien in de toekomst ;) Maar bedankt voor het melden!

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.