Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

mijnserie.nl en Chrome

31-03-2013 12:58

Hallo,

Navigeren op de website met Google Chrome werkt niet/nauwelijks. Zijn er speciale instellingen nodig ?

NB: Deze forum post met IE moeten aanmaken.

31-03-2013 13:31

Hoi EIDoubleYou,

Wat vervelend om te horen. Zou je nog een aantal voorbeelden kunnen noemen van de problemen die je met het navigeren tegen komt. Dus naast het plaatsen van berichten? Krijg je bijvoorbeeld ook een error in beeld? Ikzelf gebruik namelijk ook Chrome en heb geen problemen met de site.

31-03-2013 14:35

Jessica,

Om in te loggen, druk ik op de knop "Inloggen". Er gebeurt dan verder niets.

Klik ik in Series op een bepaalde letter, dan gebeurt er ook niets.
Een cijfer geven aan een serie: nada noppes.

He....wacht eens even. Ik heb een anonieme sessie van Chrome opgestart...en ik kan inloggen.
Bij een anonieme sessie worden er geen extensies gestart. Het ligt dus aan een extensie. :)

Boosdoener gevonden: Download extensie :(
Snap niet waarom deze extensie dit veroorzaakt, maar deze gaat nu rechtstreeks de prullenbak in.

Probleem opgelost.

01-04-2013 23:08

Goed om te horen dat het probleem opgelost is =)

02-04-2013 09:52

Mooi dat het al is opgelost.
Het leek erop dat je javascript het niet meer deed. Aangezien alles wat het niet deed te maken had met javascript. Maar dat het al is opgelost :)

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.