Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

MijnSerie app iOS inloggen website

31-10-2023 23:15

Na de update van de MijnSerie app op 31 oktober moet ik steeds, wanneer ik via de app “ Bezoek de website” wil bezoeken, opnieuw inloggen. Voor deze update was dit niet het geval en kon ik gewoon “ Bezoek de website” aanklikken en zat ik meteen op de website.

05-11-2023 11:47

Heb ik geen problemen mee verder

05-11-2023 16:20

Payaso - 05-11-2023 11:47
Heb ik geen problemen mee verder

Ik had hier eerst ook nooit last van, maar na de laatste update heb ik zowel op de iPhone als op de MacBook dat ik steeds opnieuw moet inloggen als ik via de app naar de website ga. Is natuurlijk vreemd omdat je al via de app ingelogd bent.

06-11-2023 13:20

Als je via de app naar de website gaat, opent die een browser en gaat die naar mijnserie.nl. Het is niet zo dat je ingelogd bent omdat je dat in de app ook bent. Het zou wel zo kunnen zijn dat je ingelogd bent op de website omdat je al ingelogd was in de browser. Als je dit niet had gedaan ben je niet ingelogd op de website. Bij het inloggen zetten we wel cookie zodat je ingelogd kan blijven, maar als je telefoon de cookies niet bewaard dan kan het zijn dat je elke x weer opnieuw moet inloggen.

Het heeft in ieder geval dus niet zoveel met de app te maken, omdat deze functionaliteit er (nog) niet in zit.

06-11-2023 13:49

Lange - 06-11-2023 13:20

Het heeft in ieder geval dus niet zoveel met de app te maken, omdat deze functionaliteit er (nog) niet in zit.

Dat maakt het dan helder want ik heb altijd gedacht dat die functionaliteit er wel al in zou zitten.

Bedankt voor je reactie.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.