Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Account of dashboard corrupt?

06-09-2023 12:35

Ik ben bang dat er iets mis is met mijn account of met mijn dashboard.
Als ik naar het dashboard ga, dan krijg ik sinds gisterenmiddag een 404 melding (pagina niet gevonden).
Het vreemde is dat ik dit alleen heb op de pagina https://www.mijnserie.nl/dashboard. Maar wel op al mijn apparaten (PC, tablet (WiFi) en telefoon (4G).
Andere pagina's, zoals dit forum, werken wel. Ook kan ik de Engelse versie bekijken.

Het lijkt dus echt een issue met mijn dashboard te zijn. Kunnen jullie daar wat aan doen? Bijvoorbeeld resetten naar de standaard?
Ik hoor het graag.

06-09-2023 17:04

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik kan wel mijn premiumgedeelte openen, en ook de Top 100, het forum en series. Maar zo gauw ik het dashboard of de sectie Nieuws probeer te openen, komt de 404-melding.
Lijkt mij dus niet alleen aan settings bij BlackBiker te liggen.

06-09-2023 17:56

Mijn melding van gisteren

zie melding

heeft hier ook allemaal mee te maken en ligt dus niet aan je account of “dashboard”.

06-09-2023 22:27

Ok, dank je wel, er wordt aan gewerkt dus,

06-09-2023 22:36

Dank voor de info, beiden.
Gedeelde smart is halve smart 😉

07-09-2023 08:28

Het werkt weer!
Hartelijk dank aan degene die dit heeft gefixt.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.