Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!
Tooth Pari
31-07-2023 21:32
Na het toevoegen van de serie 'Tooth Pari' werd deze meteen weer verwijderd omdat de serie niet in Nederland te zien zou zijn (foutief land van herkomst).
Het klopt dat het een buitenlandse serie betreft maar deze is gewoon te zien op de Nederlandse Netflix. Gaat hier soms iets niet goed? Ik heb ook Zweedse/Turkse/Koreaanse etc series kunnen vinden?
31-07-2023 22:24
Bij het toevoegen van series moet je het originele land van de serie ingeven. In het geval van deze serie is dat India, denk ik.
01-08-2023 08:38
lijppie - 31-07-2023 21:32Na het toevoegen van de serie 'Tooth Pari' werd deze meteen weer verwijderd omdat de serie niet in Nederland te zien zou zijn (foutief land van herkomst).
Het klopt dat het een buitenlandse serie betreft maar deze is gewoon te zien op de Nederlandse Netflix. Gaat hier soms iets niet goed? Ik heb ook Zweedse/Turkse/Koreaanse etc series kunnen vinden?
Hier staan de regels voor het toevoegen: Nieuwe series toevoegen via TMDB of Trakt, wijzigen en/of aanpassen; Hoe doe je dat?
04-08-2023 20:47
Mandy1966 - 01-08-2023 08:38Quotelijppie - 31-07-2023 21:32Na het toevoegen van de serie 'Tooth Pari' werd deze meteen weer verwijderd omdat de serie niet in Nederland te zien zou zijn (foutief land van herkomst).
Hier staan de regels voor het toevoegen: Nieuwe series toevoegen via TMDB of Trakt, wijzigen en/of aanpassen; Hoe doe je dat?
Duidelijk, het gaat denk ik om de regel: "Onze nieuwe regel luidt dan ook als een programma niet in Nederland/Belgiƫ te zien is wordt deze direct verwijdert." Echter staat deze serie op de Nederlandse Netflix, dus deze is in Nederland te zien lijkt mij?
04-08-2023 23:22
lijppie - 04-08-2023 20:47QuoteMandy1966 - 01-08-2023 08:38Quotelijppie - 31-07-2023 21:32Na het toevoegen van de serie 'Tooth Pari' werd deze meteen weer verwijderd omdat de serie niet in Nederland te zien zou zijn (foutief land van herkomst).
Duidelijk, het gaat denk ik om de regel: "Onze nieuwe regel luidt dan ook als een programma niet in Nederland/Belgiƫ te zien is wordt deze direct verwijdert." Echter staat deze serie op de Nederlandse Netflix, dus deze is in Nederland te zien lijkt mij?
Dat gaat over programma's niet over series. De serie die je wilde toevoegen is verwijderd omdat er gegevens niet correct waren. Tooth Pari is een Indiase serie, en als je niet het juiste land invult wordt de toevoeging verwijderd. Het gaat om het land van herkomst, niet om het land waar het te zien kan zijn.
05-08-2023 16:19
Ah, nu snap ik het haha.
Hartelijk bedankt!
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.