Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Serie suggesties

08-03-2013 15:39

Sinds vandaag zijn de serie suggesties veranderd. Ik had al meerdere opmerkingen (van gebruikers met een Fan account) dat de serie suggesties op de homepage anders waren dan op de Fan page. Dit kwam omdat de serie suggesties erg zwaar zijn om te laden. De serie suggesties werden namelijk 1x berekend en die resultaten werden opgeslagen, zodat ik ze niet meer opnieuw hoefde te berekenen. Maar naar verloop van tijd kloppen die resultaten niet meer, maar ze werden niet opnieuw berekend.

Nu is het anders, als niet Fan mag je nog maar 1x per week een suggestie ophalen (sorry mensen, maar het is erg zwaar voor de server om het te berekenen). Voor Fans is er nog steeds een hele pagina, waar je selecties etc kan maken. De laatste resultaten die je daar hebt gemaakt, zullen op de homepage verschijnen. Ze zullen dus vanaf nu altijd hetzelfde zijn en up to date.

De niet Fans gaan er dus een beetje op achteruit. Ze zullen een week moeten wachten op een nieuwe suggestie of een Fan account overwegen.

09-03-2013 15:09

Erg jammer :( gebruikte dat heel erg vaak en zal het erg gaan missen.

09-03-2013 15:19

Je kan het nog steeds gebruiken alleen krijg je als niet Fan maar 1 per week. Je kan natuurlijk een Fan account nemen en dan heb je een hele pagina met selectie mogelijkheden :)

09-03-2013 16:39

ik vind dat nogal veel geld voor een site. dat ga ik er niet voor betalen.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.