Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Verschil site/app

20-05-2023 09:21

Ik heb in de app een plus/premium staan die tot 16 januari 2024 loopt..als ik op de site inlog heb ik dat opeens niet meer.., hoe kan dit..?

Zijn jullie gestopt met Facebook koppelingen..? Ik kan alleen maar verbinden met trakt

22-05-2023 08:43

Het Plus abonnement is alleen voor de app en is wat goedkoper (€ 4 per jaar) als het Premium account (€ 24,95 per jaar). Er zitten al wel veel Premium functies in de app, maar nog niet alles. Hier zijn we wel mee bezig en het zal uiteindelijk ook mogelijk worden om het Premium account via de app aan te schaffen. Maar er zitten dus wel veel verschillen in.

We zijn inderdaad gestopt met Facebook, dit vanwege de vele eisen die Facebook stelde, je kan gemakkelijk een wachtwoord aanmaken via het wachtwoord vergeten functie.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.