Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Cijfers geven in de app

28-12-2022 12:38

Ik kan geen cijfers geven in de app aan een serie. Kan wel op 'beoordel een serie' klikken en dan een cijfer geven, maar kan dit niet bevestigen en als ik het beoordeel scherm wegklik staat er geen cijfer. Dit geldt trouwens alleen voor mijn Android tablet. Op mijn iPhone kan het wel.

28-12-2022 14:15

Dat is gek, ik kan ga het uitzoeken en kom hier hopelijk later nog op terug met een oplossing.

28-12-2022 14:21

Hier op android werkt het wel. Zou je duidelijk uit kunnen leggen wat je doet? Zodat ik hier kan reproduceren? Dan kan ik het oplossen :-)

28-12-2022 16:33

Sorry, had beter moeten kijken. Op tablet moet ik iets omhoog scrollen om op opslaan te kunnen klikken.

31-12-2022 10:17

Ik had precies hetzelfde, Faceman.
Je ziet de Opslaan knop niet, want die blijkt onder het toetsenbordje te zitten. Scrollen werkt dan ook alleen op het stuk boven het toetsenbord. Dat had ik nog niet geprobeerd. Ik gaf altijd cijfers op de website, maar nu lukt het ook via de App dankzij jouw scroll tip.
Toch vind ik het wel een beetje een ontwerpfoutje ;-)

02-01-2023 10:09

Oh ik zie inderdaad dat het op de tablet niet helemaal goed gaat. Dit ga ik oplossen in de nieuwste versie (die hopelijk deze week uitkomt)

03-01-2023 16:13

Helemaal goed! Thanks, Jos.

14-05-2023 15:08

Ik zier mensen cijfers geven met een cijfer achter de komma, dus bijvoorbeeld 7,4 maar ik kan alleen maar hele cijfers geven (wel op de website). Hoe kan dat?

15-05-2023 08:47

Met een Premium account kan je cijfers geven achter de komma, met een gewoon account alleen hele cijfers.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.