Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

De 'Gezien' knop op de homepage

05-02-2013 17:26

Ik weet niet of meerdere mensen hier last van hebben, maar ik heb steeds problemen met de 'Gezien' knop op de homepage.

Zodra ik een aflevering afvink en wil klikken op 'Gezien,' dan werkt de knop meestal niet waardoor ik de pagina moet verversen totdat het wel lukt.

Op zich niet een heel groot probleem, maar begint me nu toch wel te irriteren. Maar goed, geen idee of meerdere mensen hier problemen mee hebben..

05-02-2013 19:43

Heb je toevallig een bladwijzer van Mijnserie aangemaakt, waar je op klikt als je naar de website gaat? Ikzelf had dat namelijk ook, maar er is een heel simpele oplossing voor.

MijnSerie is toen de Engelse site online kwam namelijk overgeschakeld naar https, dat is veiliger. Dus de gezien knop doet het vaak niet als je op www.mijnserie.nl zit. Als je echter op https://www.mijnserie.nl zit, doet de knop het wel ;-). Hier kun je komen door gewoon linksboven op het logo te klikken en even een nieuwe bladwijzer aan te maken zodat je voortaan automatisch hierheen gaat.

Laat je even weten of dit inderdaad het geval was en of het gelukt is?

05-02-2013 20:06

Oké WTF.. Dit lost het inderdaad op!
Ik heb inderdaad een bladwijzer gemaakt naar MijnSerie.nl.

Dankjewel JessicaD!

05-02-2013 21:25

Geen dank. ;-)
Ik wist het toevallig ook alleen maar doordat ik hetzelfde probleem had en Jos mij kon vertellen waar het aan lag. Maar ik ben blij dat ik jou heb kunnen helpen met deze informatie =).

06-02-2013 09:21

Vandaag wordt het helemaal gefixed. Excuses voor het probleem!

06-02-2013 16:09

Het is nu helemaal gefixed :)
Bedankt voor het melden!

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.