Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Opnieuw afleveringen in "Nog te zien lijst".

14-07-2022 14:46

De serie Yellowstone, seizoen 4, maanden geleden gezien en mooi afgevinkt in de nog te zien lijst. Vandaag opeens staat seizoen 4 aflevering 2 t/m 10 wéér in de nog te zien lijst terwijl ik deze zoals eerder aangegeven al maanden geleden gezien heb. Dit heb ik eerder ook met de serie lost gehad waarbij ik opeens nog 3 afleveringen van seizoen 4 moest kijken terwijl ik de serie helemaal gezien en afgevinkt had.

23-07-2022 13:59

Quote
Futsudo - 14-07-2022 14:46
De serie Yellowstone, seizoen 4, maanden geleden gezien en mooi afgevinkt in de nog te zien lijst. Vandaag opeens staat seizoen 4 aflevering 2 t/m 10 wéér in de nog te zien lijst terwijl ik deze zoals eerder aangegeven al maanden geleden gezien heb. Dit heb ik eerder ook met de serie lost gehad waarbij ik opeens nog 3 afleveringen van seizoen 4 moest kijken terwijl ik de serie helemaal gezien en afgevinkt had.


Helaas kan ik daar (nog) geen antwoord opgeven. De series zijn om nog niet bekende redenen gewijzigd en daardoor zijn ook de afleveringen gewijzigd. Er wordt onderzoek naar gedaan om dit in de toekomst te voorkomen.

25-07-2022 13:24

Bedankt Mandy voor je reactie.

Zojuist weer hetzelfde aan de hand maar dan met de serie keeping up appearances. 3 afleveringen verdeeld over 2 seizoenen die nu opeens weer in de nog te zien lijst staan.

25-07-2022 13:51

Quote
Futsudo - 25-07-2022 13:24
Bedankt Mandy voor je reactie.

Zojuist weer hetzelfde aan de hand maar dan met de serie keeping up appearances. 3 afleveringen verdeeld over 2 seizoenen die nu opeens weer in de nog te zien lijst staan.

Dat is heel vreemd, want de afleveringen staan in ons systeem nog goed.
Maar ik heb de serie een update gegeven.

25-07-2022 13:53

Quote
Mandy1966 - 25-07-2022 13:51
QuoteFutsudo - 25-07-2022 13:24Bedankt Mandy voor je reactie.

Zojuist weer hetzelfde aan de hand maar dan met de serie keeping up appearances. 3 afleveringen verdeeld over 2 seizoenen die nu opeens weer in de nog te zien lijst staan.
Dat is heel vreemd, want de afleveringen staan in ons systeem nog goed.
Maar ik heb de serie een update gegeven.


Dit betreft 3 afleveringen die gisteren (24-07) op TMDB zijn aangemaakt omdat ze daar blijkbaar nog niet stonden en dan verschijnen ze automatisch ook op Mijnserie.

25-07-2022 13:56

Hmm, op trakt staat het zoals het in MijnSerie staat, volgens mij zijn de toegevoegde afleveringen specials.

25-07-2022 14:02

Quote
Mandy1966 - 25-07-2022 13:56
Hmm, op trakt staat het zoals het in MijnSerie staat, volgens mij zijn de toegevoegde afleveringen specials.

Dat denk ik ook, maar TMDB is daar niet bepaald consequent in.

Een tijdje geleden is om een zeer dubieuze reden mijn TMDB-account geblokt, anders zou ik daar wel een wijziging melden, maar TMDB reageert helemaal niet op mijn protesten (DM/mail).

25-07-2022 14:14

Inmiddels zie ik ze niet meer terug in de nog te zien lijst dus dat is opgelost. (De Update zal waarschijnlijk geholpen hebben Mandy) Bedankt.

Bij nader inzien zijn het inderdaad toegevoegde afleveringen (specials).

Seizoen 2 afl 11 en seizoen 3 afleveringen 8 en 9. (Die waren erbij gekomen)

05-12-2022 13:12

Millennium (2010)

Sinds vanmorgen staan er opeens weer 6 nieuwe afleveringen (specials) in de Nog te zien lijst bij de “normale” afleveringen.

05-12-2022 13:47

Quote
Futsudo - 05-12-2022 13:12
Millennium (2010)

Sinds vanmorgen staan er opeens weer 6 nieuwe afleveringen (specials) in de Nog te zien lijst bij de “normale” afleveringen.


De serie heeft een update en een lock (is op slot gezet voor wijzigingen in de seizoenen en afleveringen) gekregen.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.