Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Premium-overzicht

10-06-2022 10:02

@Jos:
De afgelopen maanden zag ik dat je lekker bent blijven doorwerken aan de site en dat ziet er altijd goed uit, maar nu heb ik een paar opmerkingen over het premium-overzicht waar je gisteren aan hebt gewerkt:

Premium - Overzicht

Linkerkant pagina:

Premium informatie: looptijd sluit niet aan bij de gegevens die ik heb

Afleveringen per dag van de week in 2022: aantallen sluiten niet aan bij "Jaar in series" (waar het wel goed staat)

Afleveringen per maand: gegevens sluiten niet aan bij "Afleveringen per maand" en er staan series tussen die ik niet volg.

Rechterkant:

Top serie-liefhebbers (Mei): ik zie hier een stuk van de ranglijst waar ik zelf niet tussen sta.

Persoonlijke statistieken: de gegevens sluiten niet aan bij "Meer persoonlijke statistieken"

10-06-2022 12:05

Dankjewel voor het melden, was mij zo niet opgevallen maar het klopte inderdaad niet.

Nu zou het allemaal weer goed moeten staan :-)

10-06-2022 12:22

Voor alle zekerheid heb ik even uitgelogd en cookies verwijderd. Overzicht- afleveringen per maand ziet er iets anders uit maar klopt nog niet: Mayans en Superman & Lois staan daar met kijkdata maar die volg ik niet. Mijn overige opmerkingen blijven van kracht.
Moet er misschien een site-update overheen en zal ik gewoon morgen even afwachten?

10-06-2022 15:15

Ik zie dat het nu helemaal is opgelost. Dank je.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.