Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

foutje in Premium-gedeelte

03-01-2022 09:31

In het premium-gedeelte - Jaar in series - in het vak "Afleveringen per dag van de week in 2022" staan de door mij op zaterdag gekeken uren (roodbruine balk) op maandag en die van zondag op dinsdag. De afleveringen (blauwe balk) staan gewoon op de goede dagen maar bij die blauwe balk krijg ik geen pop-up met de specificatie.

04-01-2022 09:58

Quote
Arjensky - 03-01-2022 09:31
In het premium-gedeelte - Jaar in series - in het vak "Afleveringen per dag van de week in 2022" staan de door mij op zaterdag gekeken uren (roodbruine balk) op maandag en die van zondag op dinsdag. De afleveringen (blauwe balk) staan gewoon op de goede dagen maar bij die blauwe balk krijg ik geen pop-up met de specificatie.


Ik heb het aan Jos doorgegeven.

04-01-2022 15:07

Zat een klein foutje in (als je nog niet alle dagen van de week een aflevering hebt bekeken. Dit is wordt zo online gezet :-)

04-01-2022 15:28

Ik zie dat het nu klopt. Dank je.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.